Igénytelenül állt színpadra Fehér Krisztián!

Valóságos botránnyá dagadt Fehér Krisztián legutóbbi koncertje, miután napvilágra került egy videófelvétel: a tavalyi X-Faktor-győztes nyilvánosan, a színpadon üvöltözik, k/romkodik, és megalázó stílusban ordibál.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A P400e a Jaguar F-Pace modellkínálatának felsőbb szegmensében helyezkedik el, bár nem kifejezetten sportváltozatként hirdetik. Csak éppen 398 lóerőt és 640 Nm nyomatékot kínál – így, noha a tömege meghaladja a 2,2 tonnát, gyorsulása mégis a „meleg” sportmodellekével vetekszik. A Millbrook tesztpályán mért 0-ról induló gyorsulási adatok például jobbak voltak, mint a már megszűnt benzines V6-os SQ5-é.
A menet közbeni gyorsulási adatok még meglepőbbek, hiszen az elektromotor rugalmassága miatt az autó minden mért sebességtartományban legalább olyan gyorsan, sőt sokszor gyorsabban gyorsult, mint az Audi. Fontos azonban, hogy a Jaguar rövidebb végáttétellel rendelkezik, így ugyanazon váltófokozatok mellett is jobban pörög.
A CCS gyorstöltő csatlakozó fedele szokatlan látvány egy plug-in hibriden, de a P400e képes akár 32 kW-tal tölteni, ami elméletileg 30 perc alatt 80%-os töltöttséget jelenthet.
Bár alanyilag nem érződik robbanékonynak, egyértelmű, hogy rengeteg tömeget kell megmozdítani. A vezetési élmény ettől függetlenül kifinomult és harmonikus. A kétliteres, négyhengeres benzinmotor hangja talán nem hangzik „prémiumnak”, ám valójában meglepően csendes és kulturált. Ha padlógázt adunk, csak egy finoman beszűrődő, szintetikus V8-as morgást hallunk a hangszórókból – ami elsőre mesterségesnek tűnhet, de éppen eléggé visszafogott ahhoz, hogy kellemes maradjon.
A nyolcfokozatú ZF automata váltó és a kuplungalapú összkerékhajtás révén az autó mindig négykerék-hajtással közlekedik, még tisztán elektromos módban is – nem úgy, mint sok rivális plug-in hibrid, ahol csak az első kerekek hajtanak EV módban. Hibrid módban a váltások gyorsak és alig észrevehetők, a nyomatékos hajtáslánc pedig ritkán erőlködik. Alkalmanként előfordulhat, hogy alacsony sebességnél az elektromotor és a benzinmotor „összevesznek”, enyhe rántást okozva, amikor a belső égésű motor bekapcsol, de ez nem rontja számottevően a vezetési élményt.es
Ahogyan minden plug-in hibridnél, itt is csak akkor érhetjük el a gyári fogyasztási adatot (121,1 mpg ≈ 1,95 l/100 km), ha minél több utat tisztán elektromosan teszünk meg. A 141 lóerős elektromotor önmagában is kellően erős ahhoz, hogy városban ne legyen hiányérzetünk az EV mód használatakor. Bár autópályás tempóra is képes EV módban, a gyorsulás 70 mph-ra (kb. 113 km/h) lassú és alaposan lemeríti az akkumulátort.
A gyári hatótáv 33 mérföld (kb. 53 km), amit városi használatban valóban meg lehet közelíteni, de a teszt során vegyes útvonalon csak 24 mérföldig (kb. 39 km) jutottunk tisztán elektromosan.
Leave a Comment