Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    csütörtök, május 15
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Jön az 50 órás kötelező nyugdíjas közmunka

    BY admin2025.05.14.

    Nyugdíj melletti munkavégzés 2025 – friss szabályok érkeztek! Nyugdíjas dolgozók a versenyszférában és közszférában, nyugdíjas vállalkozók, korhatár előtti-, illetve rokkantsági és rehabilitációs ellátás mellett dolgozók figyelmébe. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A kormánya közvetlen volt, és sok mai autóhoz képest viszonylag nehéz, de rendkívül élvezetes és lineáris volt. Olyan érzés volt, mintha a Toyota próbálta volna a kormányzást egy régi típusú hidraulikus rásegítésű kormányrendszerhez hasonlóra hangolni, ami egy kis plusz súlyt és szilárdságot biztosított az egyenes vonalban.

    Ha mondjuk egy Golf GTI-be ültél volna, sokkal gyorsabb és könnyedebb kormányzást tapasztaltál volna, hogy az autó reagálóképességét növeljék.

    A Renault Mégane Sport hátsó kormányzást is alkalmazott, hogy ugyanezt elérje. A Yaris viszont nem próbálkozott ezzel, hanem egyszerűen megoldotta: nem úgy tűnt mozgékonynak, hanem egyszerűen mozgékony volt.

    Ami azonban lenyűgöző volt, hogy mindez nem ment a stabilitás rovására. Ha vízfoltba hajtottál vagy rossz úton fékeztél, és nem teljesen egyenes vonalban haladtál, nem tapasztaltad azt a bizonyos lazaságot, amit egy régi Mitsubishi Lancer Evo vagy Renault sport Clio 197 esetében megéltél volna.

    Bocsánat a régebbi autós példákért, de ezek azok az autók, amelyek több kölcsönös interakciót kínáltak a mai hatchbackekhez képest, és a GR Yaris több közös értéket osztott velük.

    Ha valamit, akkor ez a stabilitás szintje hozzájárult az egyik olyan dologhoz, amit talán megváltoztattunk volna a GR Yaris esetében.

    A gázpedálra adott válasz és a tapadás elképesztő volt, ahogy a differenciálművek felvették a kapcsolatot és kivonták az autót a kanyarokból, de még a Sport módban is, amely több energiát osztott a hátsó kerekekre, mint az elsőkre, nem olyan autóról volt szó, amelyik fékezéskor megmozdult volna, vagy hirtelen egyenesedett volna ki a gázpedál lenyomásával.

    Egyszerűen mindig lenyűgöző volt – interaktív és magával ragadó annyira, hogy bár egy kis több, a határon történő finomhangolás nem ártott volna, még mindig az idők egyik legjobb kezelhetőségű autója volt.

    Ha egy GR Yaris szellemi elődeiről beszéltünk volna – mondjuk egy Lancer Evo vagy Subaru Impreza Turbo – akkor sokat nem is kellene írni erről a szakaszról.

    Previous Post

    Jön az egyszeri nyári dupla nyugdíj!

    Next Post

    Itt árulnak vizezett benzint Magyarországon!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Ezeket az anyagokat tilos nedvesen vasalni!

    S

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum