Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    hétfő, június 30
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Steiner Kristóf és párja megkapták a vágyukat!

    BY admin2025.05.14.

    Steiner Kristóf és párja megkapták a hatalmas vágyukat! A kommentelők nem kímélték Kristófékat.. Kaptak hideget meleget ezért.. de mi is a gondja az embereknek? MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Érdekes módon az Across hamarabb megérkezett a európai szalonokba, mint a RAV4, így a Toyota új generációs, 302 lóerős, négykerék-meghajtású PHEV hajtáslánca hónapokkal korábban elérhetővé vált, mint az ugyanazt a rendszert használó, később piacra kerülő testvérmodell.

    Ez a hajtáslánc egy 182 lóerős, elöl elhelyezett, 2,5 literes Atkinson ciklusú motorból és két elektromos hajtómotorból áll: egy 180 lóerős motor hajtja az első tengelyt, míg egy kisebb, 54 lóerős motor a hátsó tengelyt. Ami különlegessé teszi a rendszert, legalábbis a hagyományos SUV mérnöki megközelítés szerint, hogy az elektromos elemeknek köszönhetően nincs fizikai kapcsolat a tengelyek között a hajtás átvitelére — ám ma már számos plug-in SUV kínál négykerék-meghajtást ugyanebben a formában.

    Az autó belsőégésű motorjának és első villanymotorjának erőfeszítéseit a Toyota egyedülálló transaxle rendszere révén kombinálják, amely bolygóműveken alapul. A rendszer tartalmaz egy kuplungcsomagot, amely lehetővé teszi a motor időszakos lekapcsolását és kikapcsolását, akár a Hybrid módban, akár tisztán elektromos üzemmódban (EV mód). Amikor a motor és a villanymotor együttesen működnek, az epikusztikus e-CVT váltó szabályozza a főtengely sebességét, hogy a legnagyobb hatékonysággal működjön az autó.

    A fontos pont az, hogy nincs hátsó kimeneti tengely, így amikor az autó a Trail módban, tehát könnyű terepen halad, a négykerékhajtás és a hátsó motor erőfeszítései teljes mértékben az ESP és a vonóerő-szabályozás érzékelőire támaszkodnak.

    A rendszer hasonló ahhoz, ami a meglévő RAV4 Hybridben található (a plug-in nélküli változat), azonban az Across akkumulátora 18,1 kWh-s, ami lényegesen nagyobb, és az első villanymotor teljesítménye több mint kétszeresére nőtt. Ennek a változtatásnak két következménye van.

    Previous Post

    Összetörtek a rajongók: Most jött a hír Szűcs Judith-ról!

    Next Post

    Tóth Gabi befogadta házába a hajléktalant!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Tóth Gabi nagyon meglázta az édesanyját!

    T

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum