Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Steiner Kristóf és párja megkapták a vágyukat!

Posted on 2025.05.14.

Steiner Kristóf és párja megkapták a hatalmas vágyukat! A kommentelők nem kímélték Kristófékat.. Kaptak hideget meleget ezért.. de mi is a gondja az embereknek? MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Érdekes módon az Across hamarabb megérkezett a európai szalonokba, mint a RAV4, így a Toyota új generációs, 302 lóerős, négykerék-meghajtású PHEV hajtáslánca hónapokkal korábban elérhetővé vált, mint az ugyanazt a rendszert használó, később piacra kerülő testvérmodell.

Ez a hajtáslánc egy 182 lóerős, elöl elhelyezett, 2,5 literes Atkinson ciklusú motorból és két elektromos hajtómotorból áll: egy 180 lóerős motor hajtja az első tengelyt, míg egy kisebb, 54 lóerős motor a hátsó tengelyt. Ami különlegessé teszi a rendszert, legalábbis a hagyományos SUV mérnöki megközelítés szerint, hogy az elektromos elemeknek köszönhetően nincs fizikai kapcsolat a tengelyek között a hajtás átvitelére — ám ma már számos plug-in SUV kínál négykerék-meghajtást ugyanebben a formában.

Az autó belsőégésű motorjának és első villanymotorjának erőfeszítéseit a Toyota egyedülálló transaxle rendszere révén kombinálják, amely bolygóműveken alapul. A rendszer tartalmaz egy kuplungcsomagot, amely lehetővé teszi a motor időszakos lekapcsolását és kikapcsolását, akár a Hybrid módban, akár tisztán elektromos üzemmódban (EV mód). Amikor a motor és a villanymotor együttesen működnek, az epikusztikus e-CVT váltó szabályozza a főtengely sebességét, hogy a legnagyobb hatékonysággal működjön az autó.

A fontos pont az, hogy nincs hátsó kimeneti tengely, így amikor az autó a Trail módban, tehát könnyű terepen halad, a négykerékhajtás és a hátsó motor erőfeszítései teljes mértékben az ESP és a vonóerő-szabályozás érzékelőire támaszkodnak.

A rendszer hasonló ahhoz, ami a meglévő RAV4 Hybridben található (a plug-in nélküli változat), azonban az Across akkumulátora 18,1 kWh-s, ami lényegesen nagyobb, és az első villanymotor teljesítménye több mint kétszeresére nőtt. Ennek a változtatásnak két következménye van.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme