Megrázó hír érkezett Schmuck Andorról!

A Fiumei úti sírkertben egy különös sír áll. Nem a márvány hűvössége vagy a szabadkőműves szimbólumok teszik különlegessé. Nem is a név, amely ott kőbe vésve díszeleg a nyughelyen. Hanem az a nyomasztó érzés, amit a látogató akkor érez, amikor megáll előtte. A gránitra vésett név: Schmuck Andor. És bizony, az a Schmuck Andor!
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A D-Max első beindításakor azonnal ismerős, gépies zakatolás fogad, amit leginkább a mezőgazdasági munkagépekhez hasonló négyhengeres dízelekhez társítunk. Nem lehet elmenekülni az elől, hogy ez a motor nem egy kifinomult darab.
A teljesítménye 162 lóerő és 360 Nm nyomaték, ami kevesebb, mint amit a legtöbb hasonló méretű pick-up kínál – és ezt az úton is érzi az ember. A motor viszonylag szerény nyomatéka nem mozgatja meg olyan lendületesen a D-Max súlyát, mint például egy Toyota Hilux nyomatékosabb dízele, így gyakran keményebben kell dolgoztatni a motort, ami felerősíti annak durva, zajos karakterét.
Autópályán, magasabb fokozatokban a motor valamelyest kisimul és kevésbé tolakodó, de az Isuzu által bevezetett zaj-, rezgés- és nyersességcsökkentő megoldások ellenére a motor terhelés alatt továbbra is nyers és durva, különösen városi araszolásnál vagy dugóban haladva.
További kellemetlenség a start/stop rendszer, amely túl hirtelen állítja le a motort, rezgéssel jár, és túl sokáig tart, mire újraindul, amikor elindulnánk – ez főleg városi közlekedésnél válik zavaróvá. Ahogyan a D-Max dízelmotorja egyfajta nyers karaktert kölcsönöz a járműnek, úgy a futómű viselkedése is tükrözi ezt a kissé durvább, „munkagépes” jelleget – főleg aszfalton. A rugózásban van némi keménység és darabosság, amit a kifinomultabb pick-upok már jobbára kinőttek. Ugyanakkor a D-Max egészen pontosan irányítható, és semmiképp sem tekinthető instabilnak vagy kellemetlennek vezetni.
Autópályán és városban is stabil az autó: nem mászkál el gázelvételre vagy fékezéskor, és a hátsó tengely sem pattog vagy túl merev még rosszabb útfelületen sem. A fékrendszer is megfelelő, elöl tárcsák, hátul ugyan csak dobfékek vannak, de ennek ellenére jó fékérzetet és fokozatosságot biztosít.
Leave a Comment