Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Megrázó hír érkezett Schmuck Andorról!

    BY admin2025.05.16.2025.05.16.

    A Fiumei úti sírkertben egy különös sír áll. Nem a márvány hűvössége vagy a szabadkőműves szimbólumok teszik különlegessé. Nem is a név, amely ott kőbe vésve díszeleg a nyughelyen. Hanem az a nyomasztó érzés, amit a látogató akkor érez, amikor megáll előtte. A gránitra vésett név: Schmuck Andor. És bizony, az a Schmuck Andor!
    MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A D-Max első beindításakor azonnal ismerős, gépies zakatolás fogad, amit leginkább a mezőgazdasági munkagépekhez hasonló négyhengeres dízelekhez társítunk. Nem lehet elmenekülni az elől, hogy ez a motor nem egy kifinomult darab.
    A teljesítménye 162 lóerő és 360 Nm nyomaték, ami kevesebb, mint amit a legtöbb hasonló méretű pick-up kínál – és ezt az úton is érzi az ember. A motor viszonylag szerény nyomatéka nem mozgatja meg olyan lendületesen a D-Max súlyát, mint például egy Toyota Hilux nyomatékosabb dízele, így gyakran keményebben kell dolgoztatni a motort, ami felerősíti annak durva, zajos karakterét.
    Autópályán, magasabb fokozatokban a motor valamelyest kisimul és kevésbé tolakodó, de az Isuzu által bevezetett zaj-, rezgés- és nyersességcsökkentő megoldások ellenére a motor terhelés alatt továbbra is nyers és durva, különösen városi araszolásnál vagy dugóban haladva.

    További kellemetlenség a start/stop rendszer, amely túl hirtelen állítja le a motort, rezgéssel jár, és túl sokáig tart, mire újraindul, amikor elindulnánk – ez főleg városi közlekedésnél válik zavaróvá. Ahogyan a D-Max dízelmotorja egyfajta nyers karaktert kölcsönöz a járműnek, úgy a futómű viselkedése is tükrözi ezt a kissé durvább, „munkagépes” jelleget – főleg aszfalton. A rugózásban van némi keménység és darabosság, amit a kifinomultabb pick-upok már jobbára kinőttek. Ugyanakkor a D-Max egészen pontosan irányítható, és semmiképp sem tekinthető instabilnak vagy kellemetlennek vezetni.
    Autópályán és városban is stabil az autó: nem mászkál el gázelvételre vagy fékezéskor, és a hátsó tengely sem pattog vagy túl merev még rosszabb útfelületen sem. A fékrendszer is megfelelő, elöl tárcsák, hátul ugyan csak dobfékek vannak, de ennek ellenére jó fékérzetet és fokozatosságot biztosít.

    Previous Post

    Sallai Nóra hatalmas drámája!

    Next Post

    Megszólalt a válásról Bódi Margó – Hát ezért!?

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Változás a boltokban!

    N

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum