Már nem titok! Az egész bulvárvilág arról beszél, hogy két nagy népszerűségnek örvendő sztár, Peter Srámek és Nótár Mary összemelegedtek, és most már nyilvánvaló, hogy nemcsak a zenei közönség előtt, hanem a magánéletükben is egy párt alkotnak. Bár eddig mindketten próbálták titkolni kapcsolatukat.
„Hálás vagyok, hogy találkoztunk, és büszke vagyok rá, hogy igent mondott.”
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 3008 Hybrid 225 kifinomult, magabiztos jelleget mutatott részterhelésen, kellemesen nyugodt vezetési élményt nyújtva.
Mindig tisztán elektromos üzemmódban indult, amennyiben volt töltés az akkumulátorban, és még amikor átváltott hibrid üzemmódba, a belső égésű motor is általában csendesen, alacsony fordulaton és sebességnél szinte észrevétlenül működött.
Városi környezetben kifejezetten jó vezethetőséget mutatott elektromos hajtással.
Időnként ugyan volt egy apró tétovázás a gázreakcióban – nem az elektromotor lassúsága miatt, hanem mert a nyolcfokozatú automata váltónak idő kellett, hogy sebességet válasszon az optimális gyorsításhoz.
Miután viszont lendületbe jött, a 3008 kellemes, nyugodt magabiztossággal gyorsult, és képes volt tartani a forgalom ritmusát anélkül, hogy erőlködnie kellett volna.
Az akkumulátor visszatöltésének szabályozása viszont nem volt olyan részletes, mint más plug-in hibrideknél.
A hagyományos „D” fokozaton kívül csak egy „B” üzemmód állt rendelkezésre, amely fokozottabb regeneratív fékezést kínált, de hiába voltak kormány mögötti váltófülek – amelyek egyébként használhatók voltak a sebességváltáshoz, amikor a benzinmotor működött –, ezek nem szolgáltak a regeneratív fékezés szintjeinek manuális állítására elektromos módban.
A „Sport” üzemmódot kiválasztva a gyorsulás erőteljesebbé vált. Ugyanakkor, amikor az autót intenzívebben hajtottuk, a menetteljesítmény szubjektív minősége már kevésbé tűnt meggyőzőnek.
Hiába voltak váltófülek, a váltó nem kínált valódi manuális módot: ha mélyebben nyomtuk a gázt, automatikusan visszaváltott, még akkor is, ha mi magasabb fokozatban akartuk tartani.
Ez a tulajdonság kissé kezelhetetlenné és engedetlennek érződővé tette az autót.
Nagyobb terhelés alatt a benzinmotor is érdesebb hangot adott, és a váltó sem mindig döntött gyorsan vagy határozottan, amikor valóban szükség lett volna rá.