Lassan jön az esküvő! Nótár Mary igent mondott!

Már nem titok! Az egész bulvárvilág arról beszél, hogy két nagy népszerűségnek örvendő sztár, Peter Srámek és Nótár Mary összemelegedtek, és most már nyilvánvaló, hogy nemcsak a zenei közönség előtt, hanem a magánéletükben is egy párt alkotnak. Bár eddig mindketten próbálták titkolni kapcsolatukat.
„Hálás vagyok, hogy találkoztunk, és büszke vagyok rá, hogy igent mondott.”
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 3008 Hybrid 225 kifinomult, magabiztos jelleget mutatott részterhelésen, kellemesen nyugodt vezetési élményt nyújtva.
Mindig tisztán elektromos üzemmódban indult, amennyiben volt töltés az akkumulátorban, és még amikor átváltott hibrid üzemmódba, a belső égésű motor is általában csendesen, alacsony fordulaton és sebességnél szinte észrevétlenül működött.
Városi környezetben kifejezetten jó vezethetőséget mutatott elektromos hajtással.
Időnként ugyan volt egy apró tétovázás a gázreakcióban – nem az elektromotor lassúsága miatt, hanem mert a nyolcfokozatú automata váltónak idő kellett, hogy sebességet válasszon az optimális gyorsításhoz.
Miután viszont lendületbe jött, a 3008 kellemes, nyugodt magabiztossággal gyorsult, és képes volt tartani a forgalom ritmusát anélkül, hogy erőlködnie kellett volna.
Az akkumulátor visszatöltésének szabályozása viszont nem volt olyan részletes, mint más plug-in hibrideknél.
A hagyományos „D” fokozaton kívül csak egy „B” üzemmód állt rendelkezésre, amely fokozottabb regeneratív fékezést kínált, de hiába voltak kormány mögötti váltófülek – amelyek egyébként használhatók voltak a sebességváltáshoz, amikor a benzinmotor működött –, ezek nem szolgáltak a regeneratív fékezés szintjeinek manuális állítására elektromos módban.
A „Sport” üzemmódot kiválasztva a gyorsulás erőteljesebbé vált. Ugyanakkor, amikor az autót intenzívebben hajtottuk, a menetteljesítmény szubjektív minősége már kevésbé tűnt meggyőzőnek.
Hiába voltak váltófülek, a váltó nem kínált valódi manuális módot: ha mélyebben nyomtuk a gázt, automatikusan visszaváltott, még akkor is, ha mi magasabb fokozatban akartuk tartani.
Ez a tulajdonság kissé kezelhetetlenné és engedetlennek érződővé tette az autót.
Nagyobb terhelés alatt a benzinmotor is érdesebb hangot adott, és a váltó sem mindig döntött gyorsan vagy határozottan, amikor valóban szükség lett volna rá.
Leave a Comment