Az utcán lett rosszul Schobert Norbi! Itt a videó!

Schobert Norbert tragikus balesetet szenvedett, amikor sztrókot kapott saját háza előtt. A térfigyelő kamera felvételei rögzítették a hihetetlen pillanatot: 10:13-kor, miközben kutyája mellette állt, egyszer csak összeesett. A következő 24 percben több autó és biciklis haladt el mellette anélkül, hogy bárki segített volna neki.
A KAMERA MINDENT RÖGZÍTETT! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 201 lóerős és 236 lb-ft nyomatékú BE11 nem szenved teljesítményhiánytól, és elegendő erőt biztosít az autópálya felhajtókhoz és előzésekhez. Ráadásul a gyorsulás során meglehetősen simán működik, és az ereje egyenletesen oszlik el, ahogy nő a sebesség.
Ráadásul a regeneratív fékezés mértékét teljesen testre szabhatod, pontos százalékos növekményekkel, akár 100%-ig. Mi úgy gondoljuk, hogy az 50%-os beállítás tűnik a legtermészetesebbnek és legintuitívabbnak.
Ennek ellenére, és az új BYD motor ellenére, a BE11 meglehetősen nehezen vezethető simán. Ha például keményen gyorsítani próbálsz, hogy beférj egy résbe a forgalomban vagy felhajtó sávra, az első gumik a tapadást keresgélve csúszkálnak, miközben az autó 1,9 tonnás súlya hátrafelé eltolódik, és a vonóerő-szabályozás nem lép közbe.
Mindezt tetézi, hogy a gázpedál néha nehezen kezelhető, és mindig van egy kis késleltetés a gázpedál megnyomása és a jármű reakciója között, így az autó gyorsan olyan érzést kelthet az utasokban, mintha autóbetegségük lenne.
A fékpedál és a kormány érzését számos vezetési módban lehet konfigurálni. A Comfort módban a fékek túl puhák, és több centiméternyi pedálút szükséges, hogy bármi is történjen. A Sport mód azonban segít ezen, és olyan érzést ad, amely inkább megfelelne az osztálynak.
Aggasztó, hogy a tesztautónk fékpedálja is laza volt a tartólemezén, így egy kicsit mozogott a lábunk alatt.
Leave a Comment