Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Sorozatos bakik voltak az új Pápa beiktatása közben!

    BY admin2025.05.18.

    XIV. Leó pápa beiktatása több tekintetben is eltért a megszokottól. A szertartás alatt két nő olvasta fel a szentírási részeket – ez meglepte a híveket, hiszen az ilyen szerepeket hagyományosan férfiak töltik be. Ez nem véletlen: a pápa már korábban is hangsúlyozta a nők egyházi szerepének megerősítését, és több fontos pozícióba nevezett ki női tanácsadókat.
    De ez még semmi:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Míg a szuperautók világában továbbra is zajlanak a teljesítményháborúk, az elektromos kompaktok gyártói úgy tűnik, hogy megállapodtak egy megfelelő teljesítményben: kicsit több mint 200 lóerő és körülbelül hét másodperc 60 mph-ra.
    A Kia Niro EV 6,9 másodperc alatt érte el a 60 mph-t, amikor teszteltük, a Cupra Born 6,7 másodpercet futott, míg a Renault Mégane E-Tech Electric 6,9 másodperc alatt futotta. Mindhárom autó maximális sebessége 100 mph-ra van korlátozva, és mindegyik gyorsan elérte azt, bár a Mégane egy kicsit erősebben húz 70 mph felett, mint versenytársai.
    A Mégane oszlopváltót használ, ami egy logikus választás egy elektromos autóhoz: helyet takarít meg a középkonzolon, és ellentétben a Cupra Bornban és a Volkswagene-ben található forgóválasztóval, nem kell ránézned, hogy megtaláld.

    Egyetértenénk azzal, hogy ez a tökéletes teljesítmény egy ilyen autóhoz. Elég gyors ahhoz, hogy lendületet adjon neki, és elegendő erőt biztosít ahhoz, hogy a vezető, ha akarja, kihasználhassa a futóművet, de nem annyira, hogy komoly problémát okozzon, vagy hogy a jól kidolgozott kipörgésgátló rendszer tönkremenjen.
    A Mégane vezetési beállításait egy dedikált „Multi Sense” gombbal konfigurálhatod a kormányon. Ez lehetővé teszi, hogy válts a Eco, Comfort, Sport és „Perso” módok között, így az gázpedált annyira lágyra vagy pörgetősre állíthatod, amennyire csak szeretnéd. A kormányon található váltókarral szabályozhatod a regeneráció mértékét – akár négy fokozat is elérhető –, de nincs valódi egypedálos üzemmód, így mindig szükséged lesz a fékpedálra, hogy teljesen megállj

    Previous Post

    Megrázó, ÚJ felvételek Babicsek Bernát utolsó perceiről!

    Next Post

    Megjött a dátum hogy végre mikor lesz jó idő!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    Megjöttek a friss számadatok!

    M

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum