Gyászol a Gáspár család!

A Gáspár családot senkinek nem kell bemutatni! De most teljesen összetört a család! Hatalmas gyász érte a családot! Salgótarjáni Rendőrkapitányság munkatársai felvették a kapcsolatot Gáspár Győzővel! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Hivatalosan a Polestar 3 Dual Motor modellek azt állítják, hogy akár 3,3 mérföldet (körülbelül 5,3 km-t) is megtehetnek egy kilowattórával, míg a legpesszimistább becslés szerint 2,7 mérföld/kWh az érték. Azonban a teszt során 2,5 mérföld/kWh körüli értéket értünk el, ami körülbelül 420 kilométeres hatótávolságot jelent – ami nem éppen kiemelkedő, figyelembe véve az akkumulátor méretét.
A Polestar 3 egy virtuális nyomatékváltó rendszert alkalmaz, amely dupla kuplungos megoldással működik a hátsó motor esetében, lehetővé téve, hogy a hátsó motort lekapcsolja a jobb hatékonyság érdekében.
A 250 kW-os töltési teljesítmény versenyképes, ha nem is a legjobb a kategóriájában. Mivel az akkumulátor meglehetősen nagy, egy DC gyorstöltő segítségével a 10-80%-os töltöttségi szint elérése körülbelül 30 percet vesz igénybe. Egy tipikus 7 kW-os fali töltővel otthon pedig 17 óra szükséges a teljes feltöltéshez a 0%-ról 100%-ra.
A Polestar 3 értékvesztése figyelemre méltó, mivel szakértőink szerint még a legnagyobb értékcsökkenést elszenvedő modell (a Long Range Dual Motor Performance Plus) is megőrzi értékének 55%-át három év vagy 36 000 mérföld után. Ha az alap Long Range Single Motor modellt választjuk, annak az értéke három év elteltével még mindig a kezdeti ár 58%-át tartja meg.
A minimalista műszerfalat csak egy hatalmas központi érintőképernyő szakítja meg, amely szinte az összes fontos funkciót irányítja az autóban. Bár nem bánjuk, hogy olyan dolgok, mint az oldalsó tükrök, a képernyőn keresztül érhetők el, a fényszórók ilyen módon történő kezelését már kevésbé tudjuk elfogadni, mivel ezek azok a dolgok, amiket szinte minden egyes vezetés során használunk. Ráadásul a Polestar 3 tesztelése során azt tapasztaltuk, hogy a fényszóró villogója nem reagált jól – és néha egyáltalán nem reagált – a kormányoszlopra szerelt karra.
Leave a Comment