Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Szakított Muri Enikő és Tóth Szabi

Posted on 2025.05.22.

Közel hat év együttlét után szakított Muri Enikő és 15 évvel idősebb párja, Tóth Szabi. A Sugarloaf zenekar két tagja még 2019-ben hozta nyilvánosságra a szer/lm/t, azóta a Nyerő Párosban is szerepeltek MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A leggyorsabb EV9 a 378 lóerős, kétmotoros változat, amely 5,3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 62 mph-ra (0-100 km/h), és a végsebessége 124 mph (200 km/h), mindezt annak ellenére, hogy több mint 2,6 tonnát nyom. A 200 lóerős, egymotoros, hátsókerékhajtású Air modell nem annyira gyors, 9,4 másodpercre van szüksége a 0-62 mph gyorsuláshoz, és 114 mph (183 km/h) a végsebessége.

A kétmotoros változat nem tartja vissza a teljesítményt. Az elektromos autókra jellemző módon, hatalmas teljesítmény- és nyomatéktartaléka már azonnal rendelkezésre áll, elegendő ahhoz, hogy a hétüléses SUV gyorsulása forróhatch sebességűnek tűnjön, amikor szükség van rá.

Azonban az EV9 nem igazán olyan autó, amit sportos vezetésre szánnának, így a 200 lóerős változatot ajánlanánk. Míg a teljesítménye lassabbnak tűnik a kétmotoros verzióhoz képest, hasonló gyorsulási idővel rendelkezik, mint egy tipikus dízelmotoros hétüléses SUV, például a Kia Sorento. Még nem próbáltuk teljes utasokkal, de úgy véljük, hogy a legtöbb ember számára elegendő gyorsaságot biztosít majd a hétköznapi feladatokhoz, például a gyerekek iskolába szállításához vagy a szupermarketbe vezetéshez.

A felfüggesztés autópályán fantasztikus érzést nyújt, és itt mutatja meg igazán a Kia EV9 a legjobb formáját. Az úthibák és a szélzaj jól el van nyomva, a stabilitás pedig kiváló.

Minden változatban alapfelszereltség az adaptív tempomat stop-and-go funkcióval, amely különösen hasznos lehet a nyaralási forgalom okozta stressz csökkentésében. A sávkövető asszisztens szintén alapfelszereltség, ami megkönnyíti a hosszú távú utakat, de továbbra is szükséges, hogy kezünket a kormányon tartsuk és figyeljünk az útra, mert ez nem önvezető funkció.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme