Népharag zúdult a Kincsvadászokra!

A TV2 tavaly dobta be a köztudatba a Kincsvadászokat, és a műsor egycsapásra a nézők kedvencévé vált. Annyira bejött a dolog, hogy idén már a negyedik évadot vetítik. Csakhogy nemrég különös játszmába kezdett a csatorna:
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kanyarokban a Kia Optima meglepően fürge, figyelembe véve a viszonylag nagy saját tömegét. Nem sportautó, de a futómű jó tapadást biztosít, és nem veszti el a stabilitását gyors irányváltásoknál sem. Bár a kormányzás visszajelzései hiányosak, kissé pontatlan, az Optima valamivel élvezetesebb vezetési élményt nyújt, mint például egy VW Jetta. Ugyanakkor a karosszéria dőlése és billegése kanyarokban a kelleténél nagyobb, így az Optima leginkább kényelmes utazóautóként érzi magát elemében.
Akár városban, akár autópályán közlekedünk, a lágy hangolású futómű jól elnyeli az úthibákat, még a 18 colos kerekekkel is. Az utastér általában csendes, kellemes környezet, bár nagyobb sebességnél a magasabb felszereltségű változatoknál a nagy kerekek és abroncsok jelentős gördülési zajt keltenek a kabinban. A szélzaj viszont jól kordában van tartva, és még a motor is, amely gyorsításkor hangos, utazótempónál szépen lecsillapodik.
Az Optima PHEV (plug-in hibrid) változatban viszont az akkumulátorok többletsúlya érezhetően befolyásolja a vezetési élményt. Az úton a PHEV nehézkesebbnek tűnik, mint más plug-in riválisai, és érezhetően küzd a plusz tömeg leküzdéséért. Elektromos módban sem olyan kifinomult, mint például a Prius Plug-in, mivel a váltó darabosan kapcsolja a fokozatokat. Ennek ellenére, amit a PHEV finom működésben elveszít, azt hatékonyságban visszanyeri – a teszt során tisztán elektromos módban nagyjából 56 kilométert tettünk meg, annak ellenére, hogy a fedélzeti számítógép egy teljes feltöltés után mindössze 50 kilométeres hatótávot jelzett.
Leave a Comment