Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Egy legendától búcsúzunk!

Posted on 2025.05.24.

Hosszú évek vannak a színész mögött! Naponta több millió nézőt szegez a tévéképernyők elé Gálvölgyi János! Még a mai fiatal generációnak sem kell bemutatni hogy kiről van szó, oly annyira kedvelte mindenki! MUTATJUK A SZOMORÚ RÉSZLETEKET!

Ez is érdekelhet:

Jelenleg az elektromos Panda csak egyetlen akkumulátoros elektromos hajtáslánc-opcióval érhető el, amely egy 111 lóerős elektromotort párosít az első tengelyre szerelve, valamint egy 44 kWh-s akkumulátorcsomagot. Ez jó egyensúlyt kínál a teljesítmény és a hatótáv között az árkategóriához képest.

A 0-ról 62 mérföld/órára (0-100 km/h) való gyorsulás 11 másodpercet vesz igénybe — a La Prima modell 17 colos kerekeivel ez 11,5 másodperc —, így a Grande Panda nem egy tűzijáték vezetési élmény, amit csak tovább hangsúlyoz az elektromotor viszonylag nyugodt reakciója. Ha határozottan nyomod a gázpedált, az autó haladni fog, de a saját tempójában. Magasabb sebességnél viszont még mindig elég erő van ahhoz, hogy tartani tudja a tempót az autópályán; az előzéseket azonban óvatosan kell végezni.

A vezethetőség ezzel szemben rendben van, precíz és jól kontrollált, de nem kimondottan szórakoztató. Az a játékos élmény, amit korábban az olasz kisautókkal társítottak, már nincs meg teljesen, de igazából kevés, ha egyáltalán van riválisa, amely így vezethető.

Fontosabb viszont, hogy a Grande Panda meglepően jól rugózik a rövid tengelytávja ellenére. Még a torinói központban tapasztalt rossz útviszonyok sem tudták megzavarni az autó menetkomfortját, nem ütött bele gödrökbe vagy fekvőrendőrökbe, néha egészen kifinomultnak és kényelmesnek érezhető volt.

A 200 mérföldes hatótáv nagy hír volt, amikor a Fiat Grande Panda először bejelentették, és valóban jó hatékonyságot nyújt alacsony sebességnél és városi környezetben, ahol leginkább használni fogják. Azonban gyorsabb utakon a tompa orr-rész rontja az aerodinamikát, ami miatt ez az érték csökken.

Ezt tovább rontotta a téli időjárás, amikor vezettük, és nálunk a Grande Panda körülbelül 145 mérföldet tett meg egy olyan útvonalon, amely egyenlően oszlott meg városi, vidéki és gyorsforgalmi utak között. Ez nem csak a Fiat sajátossága, de fontos szem előtt tartani, ha rendszeresen autópályán közlekedsz.

Az egyéb üzemeltetési költségek azonban valószínűleg minimálisak lesznek, mivel a regeneratív fékek és a viszonylag alacsony saját tömeg segítenek minimalizálni az olyan alkatrészek kopását, mint a fékek és a gumik.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

Pages: 1 2 3

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme