Feladta a harcot a NOX frontembere!

Az elmúlt időszakban új lendületet vett a Péter Szabó Szilvi és Nagy Tamás nevével fémjelzett NOX, koncertjeik sorra teltházasak, naptáruk zsúfolásig megtelt fellépésekkel. Azonban a diadalmenet közepette súlyos fordulat következett be.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Suzuki Alto szoros rokonságban áll a már kifutott Nissan Pixo modellel, és olyan városi kisautók versenytársának számít, mint a Peugeot 108 vagy a Toyota Aygo. Azt azonban nem lehet elvitatni, hogy ez egy meglehetősen elavult és alapvető felszereltségű autó, amiben nem sok extra kényeztetésre lehet számítani.

Ráadásul az Euro NCAP töréstesztjén mindössze három csillagot kapott az elérhető ötből, ami még a városi kisautók kategóriájában is gyengének számít, és a csomagtartó is kicsi – még ehhez a szegmenshez mérten is. Egyetlen motorváltozat áll rendelkezésre: egy 1,0 literes, háromhengeres benzinmotor, amely kevesebb mint 100 g/km szén-dioxidot bocsát ki, és több mint 4 literes fogyasztást ígér 100 kilométerre vetítve.
A városi kisautók biztonsága az utóbbi években jelentősen fejlődött, amit jól mutat például a Skoda Citigo ötcsillagos Euro NCAP eredménye. A Suzuki Alto sajnos messze elmarad ettől, hiszen csupán három csillagot kapott a törésteszten. Az SZ és SZ3 kivitelek csak két légzsákkal rendelkeznek, és csak a csúcsváltozatnak számító SZ4-ben található meg a hat légzsák és a menetstabilizáló rendszer. Pozitívum viszont, hogy a konstrukció egyszerű és strapabíró, nincsenek benne bonyolult vagy meghibásodásra hajlamos technológiai megoldások, így a Suzuki Alto valószínűleg problémamentes, megbízható választás lesz a mindennapokra.
A Suzuki az Altót kizárólag ezzel az 1,0 literes, háromhengeres benzinmotorral kínálja. A hasonló Skoda Citigo erőforrásához hasonlóan ez a 68 lóerős motor is élénken és simán működik. Az ötsebességes kézi váltóval kombinálva az Alto 13,5 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára. Ha azonban a választható négyfokozatú automata váltót választjuk, az autó már csak jóval lassabban, 17 másodperc alatt éri el ugyanazt a tempót. Városi környezetben jól teljesít, mivel jó a kilátás belőle és a kis mérete miatt könnyű manőverezni vele. Nyílt úton a könnyű kormányzás és a négy sarokra tolt kerekek miatt agilisnak érződik, bár a tapadás nem túl meggyőző. Az autópályán viszont a szél-, gördülési- és motorzaj túlságosan erős, így hosszabb távokon fárasztó társ lehet.

Leave a Comment