Csúnyán meg\/erték Liptai Claudiát!

Ma már sokak számára ő a határozott, sziporkázó műsorvezető, a mindig őszinte díva, aki nem fél véleményt formálni. A közönség Liptai Claudiát leginkább nevetni látja – de a kacaj mögött most sebek rejtőznek. Olyan dolgok, amelyekről mostanáig soha nem beszélt. Egy fájdalmas döntés, hosszú hónapok mérlegelése kellett ahhoz, hogy először – és saját szavai szerint utoljára – őszintén kitárulkozzon!
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Renault Clio Sport Tourer alapja a tetszetős ötajtós Clio ferdehátú, és a kombivá alakítás nem rontott az autó megjelenésén. A plusz hosszúságot teljes egészében a hátsó tengely mögé építették be, a hátsó oldalablakok és a tetősínek pedig jól megkülönböztetik a Sport Tourert. Hátul a csomagtérajtó formája hasonló a ferdehátúhoz, és egészen a hátsó lökhárító közepéig lenyílik. Az utastér megegyezik a Clio ferdehátú változatával, így az alapmodellekben sok a kemény műanyag, míg a csúcskategóriás kivitelek kifinomultabb belsőt kínálnak.

A Clio Sport Tourer célja, hogy tágasabb alternatívát nyújtson a Clio ferdehátúhoz képest, és ezt sikerül is elérnie, de a szupermini kombik között nem ez a legtágasabb. Ezt a címet a Skoda Fabia kombi viszi el, amely 505 literes alap- és 1 485 literes maximális csomagtérrel rendelkezik, míg a Clio 439 és 1 277 liter között mozog. A hátsó ülések teljesen síkba hajthatók 40/60 arányban, és az alacsony, sík rakodóperem megkönnyíti a csomagtérbe pakolást. Az utastér mérete megegyezik a Clio ferdehátúéval, így négy ember kényelmesen elfér benne, ötödik utasnak viszont már szűkös lehet.
A Renault nem a legjobb hírnévvel bír a megbízhatóság terén, de a gyártó folyamatosan dolgozik a javuláson. A Clio már egy ideje a piacon van, így az esetleges kezdeti problémákat már valószínűleg orvosolták. A gyártó a vásárlók megnyugtatására négy év garanciát, szervizcsomagot és országúti segélyszolgálatot tartalmazó 4+ csomagot kínál. A biztonság a Clio egyik erőssége, a ferdehátú változat ötcsillagos minősítést kapott az Euro NCAP tesztjén. Ugyanakkor a menetstabilizáló rendszer csak a legmagasabb felszereltségű GT Line modellekben alapfelszereltség.

Leave a Comment