2 tonnás elefántfóka drámája

Elefántfóka sétált végig egy a város utcáin a helyiek nem hittek a szemüknek! Egy közel kéttonnás elefántfóka okozott hatalmas meglepetést amikor a hétköznap reggeli utcai kép hirtelen rendkívüli látvánnyá változott. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Miközben sok márka elhagyja a városi autók szegmensét, a Toyota Aygo X új értelmezést adott a jól bevált receptnek. Vagány, félig SUV-szerű megjelenése és játékos hangulata különös vonzerőt ad ennek a pici Toyotának, és megkülönbözteti a kategória érettebb versenytársaitól.
Ugyanakkor az Aygo X egyszerűen nem olyan kifinomult, praktikus vagy olcsó, mint a legközelebbi városi riválisai – sőt, az Aygo X árban inkább a nagyobb, tágasabb és erősebb szuperminik közé esik –, így egy kicsit szívből, nem pedig fejjel hozott döntésnek számít.
A Toyota Aygo volt az egyik eredeti, a szuperminik alatti méretű városi autó, amely élénk, háromhengeres motorral, rengeteg testreszabási lehetőséggel és éppen elég hellyel rendelkezett négy személy számára. A Toyota apró városi kisautójának első változatát 2005 és 2014 között gyártották, majd a következő generáció 2021-ig futott. Sok más márka időközben kilépett a városi autók piacáról, de a Toyota egyértelműen nem volt még kész feladni, és 2022-ben bemutatta az Aygo X-et.
Az Aygo első két generációja mechanikailag azonos, testvérmodellként készült a Citroen C1-gyel és a Peugeot 108-cal, mindhárom ugyanabban a csehországi gyárban készült. Az Aygo X esetében azonban a Toyota úgy döntött, hogy kihasználja saját szakértelmét, és a Yaris szupermini platformjának lerövidített változatát használja fel.
Azonban a nagytestvér takarékos hibrid hajtásláncát nem vették át, hogy alacsonyan tartsák az árat. Ehelyett az Aygo X egy 1,0 literes, háromhengeres benzines motorral érkezik, amelyhez ötsebességes manuális vagy CVT automata váltó választható.
Míg elődjeinek még sok versenytárssal kellett megküzdeniük a városi autók szegmensében, az Aygo X idejére a mezőny megfogyatkozott. Az alsóbb kategóriás Toyota legfőbb riválisai a Kia Picanto és Hyundai i10 páros, a már tíz éves up!, valamint a divatos Fiat 500 – mind az új, teljesen elektromos modell, mind a régebbi enyhe hibrid változat. Az Aygo X csúcsfelszereltsége árban már a Renault Clio és a Vauxhall Corsa superminijeivel kerül egy ligába, amelyek kifinomultabbak, tágasabbak és erősebbek, így veszélyes terep a kis „wannabe” SUV számára.
Leave a Comment