Ekkora összeget vonnak le a júniusi nyugdíjakból!

2025-ben jelentős változások léptek életbe a nyugdíjakból és más jövedelmekből történő levonások terén, amelyek célja, hogy a legnagyobb segítséget azoknak nyújtsák, akik alacsonyabb jövedelemmel rendelkeznek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az ülések maguk kisebbek, mint amilyeneket a nagyobb családi autókban találunk, de hosszabb utakon is kellően kényelmesek és jól tartanak. A váltókar közepesen magasra került, ami ergonomikusan megfelelő. A kormánykerék sajnos csak magasságában állítható, és a háttámla döntéséhez használt kar helyett egy forgótárcsa sokkal praktikusabb lenne. Ennek ellenére a Hyundai tudatosan egyszerűen tartotta a dolgokat, ami jót tett az i10-nek. A szellőzéshez nagyméretű, jól átlátható forgótárcsákat kapunk, és a vezetést segítő, valamint kényelmi funkciókhoz is nagy, könnyen kezelhető gombokat.
Bár az utastér intuitív és könnyen átlátható, vizuális szempontból kissé egyszerű, kevésbé vonzó. Nem rosszabb, mint egy MG 3 belseje, de egy Toyota Aygo X vagy Fiat 500 merészebb színekkel, anyagokkal és textúrákkal operál. Az Advance felszereltségnél szürke, texturált műanyagokat kapunk, míg a Premium szintnél méhsejt mintázatú díszítőelemek díszítik az ajtókárpitot, a műszerfalat és a középkonzolt – de ezek sem emelik látványosan az utastér minőségérzetét. Az anyaghasználat a kategóriához mérten megfelelő: sok a kemény, karcolódós műanyag, de legalább masszívan összeszereltnek hat minden, és a gombok, kapcsolók kellemesen csillapítottak.
Az első üléssorban a praktikusság is jól megoldott: sok tárolórekeszt találunk, például egy polcot a kesztyűtartó fölött és több rekeszt a középkonzolon. A kesztyűtartó maga is jól használható méretű, akárcsak az első pohártartók.
A hátsó rész is praktikus. Ha ilyen méretű autót keres valaki, valószínűleg nem az óriási csomagtér az elsődleges szempont, de az i10 kategóriájában korrekt ajánlat a 252 literes csomagtérrel és 60/40 arányban dönthető hátsó ülésekkel.
Leave a Comment