A testnevelés tanár drámája!

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében dolgozó tanár iskolaidőben meglophatta egyik diákját. A videó egy felirattal kezdődik, tartalma a következő: Egy nyolcadikos osztály elhatározta, hogy elhelyeznek egy rejtett ka/erát, hogy megtudják, mégis hova tűnik el a pénzük.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mivel a Bentley korábban sosem próbálkozott SUV gyártásával, a Bentayga lenyűgöző első próbálkozás. Bármelyik motort is választjuk, elképesztő teljesítményt nyújt, meglepően agilis a kezelhetősége, és rendkívül kifinomult az utazási élmény. Az utastérben bőséges a kézműves kidolgozás, és a Bentayga kívül-belül szinte végtelen módon személyre szabható.
Ugyanakkor meglepődtünk azon, hogy az új Bentley nem tudja teljes mértékben visszaadni azt az emelkedett életérzést, amit a Range Rover kínál – sem felszereltség, sem hangulat tekintetében. Igen, a Bentayga egy rendkívül kifinomult és képességeit tekintve kiváló autó, de túlságosan is hasonlít vezetési élményben egy csúcskivitelű Q7-re, és nem rendelkezik azzal a modern utastéri technológiával, amely megtalálható a konszern testvérmodelljeiben. Ez önmagában nem lenne gond – de mivel a Bentayga ára több mint kétszerese az Audiénak (és az extralistával még tovább nő), joggal vártunk volna valamivel többet.
Szerencsére a piaci csúcskategóriában bőven van hely egy olyan SUV számára, amely lehetőséget ad a tehetős vásárlóknak arra, hogy látványosan kifejezzék vagyonukat.
Már a második generációjánál tartva, a Bentayga háromféle motorral érhető el. A legautentikusabb Bentley-élményhez választhatjuk a jelentősen átdolgozott, 626 lóerős 6,0 literes W12-es motort, amelyet már láthattunk a Continental GT-ben is. Ez a motor annak a W12-es erőforrásnak a továbbfejlesztett változata, amelyet a még a rekorddöntő Nardo W12 Coupéban mutatott be, amely 2001-ben 24 órán keresztül átlagosan 183 mérföld/órás (kb. 295 km/h) sebességgel száguldott az olaszországi Nardò tesztpályán. A W12-es motor sorozatgyártású változatai azóta megtalálhatók voltak az Audi A8-ban, a Phaetonban, a Touaregben és természetesen a Continental GT-ben is – így joggal mondhatjuk, hogy alaposan bevált. Ugyanakkor a hengerblokk és a hengerfejek újratervezése is mutatja, hogy a Bentaygában szolgáló motor valóban korszerűsített.
Leave a Comment