Csak Ők kapják meg a nyugdíjas élelmiszer-utalványt!

A kormány friss bejelentése szerint a nyugdíjasok 30 ezer forint értékű, többféle címletből álló papíralapú utalványt kapnak. Ezeket fel lehet majd használni vidéki kisboltokban, nagyáruházakban, piacokon, illetve őstermelőknél. Az utalvány bevezetéséhez nem külön jogszabályt alkottak, hanem a jövő évi költségvetési törvény előkészítésébe illesztették a vonatkozó előírásokat a törvényalkotási bizottság legutóbbi ülésén.
NEKIK JÁR AZ UTALVÁNY:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Méretéhez képest a Sport meglepően fürge a kanyargós utakon. A kormányzás könnyed, a légrugós futómű hatékonyan csökkenti az oldaldőlést, a hatsebességes automata váltó pedig finoman kapcsol. Az egyetlen negatívum az enyhén kemény és nyugtalan rugózás lehet. A Sport azonban terepen is megállja a helyét: az alapfelszereltséghez tartozó Terrain Response és Hill Descent Control rendszerek olyan terepjáró képességeket biztosítanak, amikről egy BMW X5 csak álmodhat.
A Range Rover Sport fenntartási költségei magasak. Minden modellnél aggasztó a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás – még a belépő szintű, 2,7 literes dízelmotor sem éri el a 30 mpg (kb. 7,8 l/100 km) fogyasztást, miközben a 265 g/km CO₂-kibocsátás a legmagasabb adósávba sorolja. Mégis ez a motor őrzi meg legjobban értékét, három év után nagyjából az autó árának 40 százalékát.
Biztonság szempontjából minden változatban nyolc légzsák és elektronikus menetstabilizáló rendszer található. Adaptív tempomat és bi-xenon fényszórók is rendelhetők. A Range Rover Sport ugyan biztonságos, de semmiképp sem környezetbarát. Minden motor a legszennyezőbb adókategóriába tartozik, a 4,2 literes kompresszoros motor például 374 g/km CO₂-t bocsát ki. Némi vigaszt jelent, hogy a gyár részben szélerőművekből származó energiát használ, és a Land Rover kompenzálja autói szén-dioxid-kibocsátását az első 72 ezer kilométeren.
Leave a Comment