Rohantak a tűzoltók Gáspárék családi házához

Rohantak a tűzoltók Gáspárék családi házához, kétségbeesetten menekült mindenki a lángok elől! Tűzoltót kellett hívnia a kiabálva pánikoló családnak. MUTATJUK A TELJES RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A C5 Aircross versenyképes ár-érték arányú ajánlatnak számít. A legolcsóbb változata még mindig 30 000 font alatt van, és olcsóbb, mint bármelyik Peugeot 3008, Hyundai Tucson vagy Mazda CX-5 a piacon. Bár a csúcsfelszereltségű, flottabarát plug-in hibrid verzió jóval drágább, az új mild-hibrid modell egy megfizethetőbb, elektromos hajtású lehetőséget hoz a palettára, amelyet a magánvásárlók is szívesebben fogadnak el. A Hybrid 136 körülbelül ezer fonttal olcsóbb, mint a Hyundai Tucson 1.6T mild-hibrid, és nagyjából ugyanannyiba kerül, mint a Renault Austral E-Tech Full Hybrid.
A 2018-ban tesztelt BlueHDI 180 modell (amely már nem kapható) 47,8 mérföld/gallon (mpg) fogyasztást produkált a megszokott túraútvonalunkon. A Citroën kisebb, BlueHDI 130 motorja várhatóan ezt is felülmúlja. A plug-in hibrid hivatalosan 40 mérföldes tisztán elektromos hatótávot ígér, ami a valós használatban 28 és 32 mérföld között alakul, a használat módjától függően. Amikor a telep lemerült, az üzemanyag-hatékonyság inkább 33 mpg körül van, így a vásárlóknak mérlegelniük kell, milyen gyakran tudják majd tölteni az autót, mielőtt a legdrágább C5 Aircross plug-in hibrid változat mellett döntenének az ígért megtakarítások miatt.
A Citroën szerint az új hibrid motor 30%-kal jobb városi fogyasztást nyújt, mint a standard Puretech benzines egység, és 15%-kal vegyes használat mellett. A mild-hibrid technológia általában jobb fogyasztást eredményez, de tesztjeink során az előny korlátozottnak tűnt. Egy 53 mérföldes tesztútvonalon, amely főként autópályás szakaszokat tartalmazott, a C5 42,1 mpg-t ért el.
Leave a Comment