Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    kedd, június 17
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Most kitálalt Zámbó Jimmy-ről Fásy Ádám

    BY admin2025.06.16.

    Zámbó Jimmy több mint 20 éve nincs már közöttünk, de nevet és dalait sosem felejtik el az emberek. Ahogyan a ha/álá/ól szóló ple/yk/kat sem. Máig azt találgatják, mi történhetett azon az estén. Fásy Ádám bevallott mindent a Királyról, és a hal/lával kapcsolatos gondolatait is elmondta! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Az elektromos és hibrid autók bár divatosak és sok szó esik róluk, az ilyen szegmensekben a vásárlók többsége még mindig az olcsóbb benzines változatot választja. Kipróbáltuk mind a hibrid változatot, mind az 1,0 literes turbós benzinest kézi váltóval – és egyértelműen az utóbbi bizonyult kellemesebbnek.

    A Hyundai által megadott 0–100 km/h-s gyorsulás 11,8 másodperc kissé lomhának tűnik, de a gyakorlatban jobb a helyzet: tesztünkön 0,8 másodperccel gyorsabban teljesítette ezt a sprintet. Ehhez nagyban hozzájárul a kiváló kézi váltó is. A jól megtervezett kézi váltó már-már kihalóban lévő művészet, de a Hyundai remekül elsajátította. Egyrészt a váltás könnyed és zökkenőmentes, így bárki gyorsan hozzászokhat. Ha viszont teljesítményre van szükség, a váltó gyors kapcsolásokat is bírja. Emellett mechanikailag is kellően közvetlen érzetet ad – élvezet a fokozatok között váltani. A kuplung egy kicsit határozatlan érzetű, de a Kona-t szinte lehetetlen lefullasztani, mert automatikusan megemeli az alapjáratot induláskor, ha elengeded a kuplungot gázadás nélkül – akárcsak egy Carrera GT.

    Az alacsony fordulatszámon jelentkező enyhe háromhengeres zakatolást leszámítva a motor hangja sima és könnyen pörgő, és nagyobb terhelésnél sem tűnik erőlködőnek. A hangszigetelés olyan jó, hogy előzéskor könnyen neki lehet szaladni a leszabályozásnak, mert nem hallod, hogy elérted. Ugyanakkor a motor már alacsony fordulaton is szépen húz.

    Tévedés ne essék – az 1,0 literes Kona nem gyors autó, a riválisok fürgébbek. De teljesen elegendő a teljesítménye, a középtartományban jó a nyomatékleadás, és egyáltalán nem fárasztó kihasználni a képességeit. Aki dinamikusabb élményre vágyik, annak ott van a 195 lóerős, 1,6 literes, négyhengeres turbómotor. Ezt ugyan nem próbáltuk a Konában, de az i20 N egy enyhén erősebb változatával szerelt, így feltételezhetően jól gyorsul, miközben ésszerű fogyasztást is nyújt.

    A hibridet viszont inkább kerülnénk. Papíron jó középutat jelent, de nem érződik sokkal gyorsabbnak, mint az 1.0-literes, viszont a szívó 1.6-os motor hangos, a duplakuplungos váltó pedig lassú és nehézkes működésű.

    A fékteljesítmény csak közepes volt, amit a Nexen abroncsok számlájára írunk. Száraz úton 70 mph-ról (113 km/h) 50 méterre volt szükség a megálláshoz – ez 4,5 méterrel több, mint a Vauxhall Mokka esetében.

    Previous Post

    Miatta válik Stohl András! Mindenki ismeri!

    Next Post

    Ő Sarka Kata új dúsgazdag férje!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Bejelentették! Ezt kapják a nyugdíjasok a következő nyugdíj mellé!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum