Ő Sarka Kata új dúsgazdag férje!

A házaspárról kevés információ szivárgott ki, kivéve azt, hogy van közös gyermekük. 2020-ban úgy tűnt, hogy a házasságuk válságban van, de mivel Sarka Kata nem reagált a szakítási pletykákra és nem adott információt magánéletéről, valószínűleg a rajongók csak találgatnak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Range Rover Velar jól fogyott, és a Range Rover modellcsaládba is remekül beilleszkedett – olyannyira, hogy a körülötte lévő testvérmodellek is átvettek valamennyit annak ragyogó dizájnjából. Most a JLR (Jaguar Land Rover) megragadta az alkalmat, hogy finoman frissítse a külsőt, kissé továbbfejlessze a hajtásláncokat, és jelentősebben újragondolja a belső teret és az infotainment rendszert.
A Velar a „Range Rover” név ellenére egyértelműen személyautó-alapú maradt. Továbbra is túlnyomórészt alumíniumból készült padlólemezre épül – ugyanarra, amit a Jaguar XE és XF is használ, és amire a Jaguar F-Pace még közelebbi rokonként tekinthető.
Természetesen összkerékhajtás és a Land Rover Terrain Response terepvezérlő rendszer alapáron jár, még a belépőszintű modellekhez is. Ugyanakkor négyhengeres motorok, tekercsrugós felfüggesztés és a márkához képest viszonylag alacsony hasmagasság jellemzi a belépő változatokat.
A kínálat felső részében viszont soros hathengeres turbómotorok nyújtják a Range Roverre jellemző teljesítményt, finomságot és képességeket. Ehhez adaptív lengéscsillapítás, állítható hasmagasságú légrugózás és egy plug-in hibrid (PHEV) verzió is társul, amely különösen vonzó lehet céges felhasználóknak adózási szempontból.
Az autógyártók előszeretettel beszélnek „arculatról” és „formanyelvről” – de még ha a JLR erről egy szót sem ejtett volna, akkor is nyilvánvaló lett volna, hogy a Velar 2017-es megjelenése egy minden korábbinál karcsúbb, elegánsabb és formabontóbb Range Rovert hozott.
Műszaki oldalról nézve a Velar motorválasztéka szinte változatlan maradt. Továbbra is elérhető viszonylag széles kínálat enyhe hibrid rendszerrel felszerelt négy- és hathengeres benzin- és dízelmotorokból. Eközben a négyhengeres, plug-in hibrid változat, a P400e, nagyobb hajtóakkumulátort kapott, és ezzel együtt megnövekedett a hivatalos elektromos hatótávja is – ami fontos szempont az adózási besorolás szempontjából.
Leave a Comment