Mi történt Molnár Viktor hatalmas drámája!

Molnár Viktort a Kincsvadászoknak köszönhetően ismerte meg az ország, jóllehet már korábban is sikeres volt galériatulajdonosként és műkincsgyűjtőként. A műkereskedő vérbeli bácskai fiúnak tartja magát. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Hyundai – egykor olcsóbb, „budget” márkaként ismert autógyártó – tudatosan és határozottan változtatott a megítélésén, és az elektromos autókra való átállást lehetőségként használta fel arra, hogy új arculatot építsen ki magának. A cél egyértelmű: megmutatni, hogy a Hyundai képes egyedi, jövőbe mutató, technológiailag fejlett és dizájnban is különleges autókat készíteni, nem csak olcsó, praktikus modelleket.
Az Ioniq 5 volt az első nagy lépés ebbe az irányba, de most jön a folytatás: az Ioniq 6. Ez az autó részben válaszként értelmezhető a rendkívül népszerű Tesla Model 3-ra – logikus lépés egy olyan gyártótól, mint a Hyundai. Ugyanakkor az Ioniq 6 nem egyszerűen csak egy új elektromos szedán: sokkal inkább egy újragondolása annak, hogy milyen lehet egy középkategóriás, négyajtós autó a 21. században. Az Ioniq 6 célja nem csupán az, hogy kitűnjön a mezőnyből, hanem az is, hogy hatékonyabb legyen, messzebbre jusson egy töltéssel, és kevesebb energiát használjon, mint a legtöbb vetélytársa.
A Hyundai úgy hivatkozik rá, mint egy „modern streamliner”-re – egy olyan alacsony, áramvonalas négyajtós autóra, amelynek arányai egészen rendhagyók: rövid orr-rész, hosszú, keskenyedő hátsó rész. Tíz vagy húsz évvel ezelőtt egyetlen felsőkategóriás gyártó sem álmodott volna ilyen formáról, ma viszont ez az áramvonalas dizájn előnyt jelent, főleg az elektromos autóknál, ahol a légellenállás kulcsfontosságú a hatótáv növelése szempontjából.
Az Ioniq 6 különösen alacsony légellenállási együtthatóval rendelkezik, és az utastere öt ember számára kínál helyet – méghozzá nem is szűkösen, mivel a Hyundai és a Kia által közösen fejlesztett E-GMP platform nemcsak elektromos meghajtásra optimalizált, hanem nagyon jó helykihasználást is lehetővé tesz. Az autó tehát nemcsak jól néz ki, de praktikus is.
Amikor a korai, limitált példányszámú First Edition széria kifut, a modellválaszték letisztul egy kétszintű rendszerre. Elérhető lesz hátsókerék-meghajtású, egy villanymotoros kivitel, valamint összkerékhajtású, kétmotoros változat is. Mindkét hajtáslánchoz kétféle felszereltségi szint közül lehet majd választani: Premium vagy Ultimate.
Leave a Comment