Legalább 45 ezerrel emelkedik a nyugdíj!

Nyugdíjas érdekképviseletek szerint ideje igazságosabb nyugdíjszámításra áttérni. Az Országos Nyugdíjas Parlament szerint a jelenlegi inflációkövetés helyett az indexálás jobban tükrözné a gazdasági valóságot. Ez a módszer akár 45 ezer forintos emelést is jelenthetne az átlagnyugdíjban. Ha pedig a nyugdíjemelések a bérek növekedését is követnék, a havi összeg 344 ezer forintra is nőhetne – ez több mint 100 ezer forintos emelkedés.
EZEN MÚLIK AZ EMELÉS:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Annak érdekében, hogy a Bayon kitűnjön a Hyundai többi modellje közül, a gyártó különleges külső dizájnt adott legkisebb SUV-jának. Könnyen azt hihetnénk, hogy ez a formavilág valamilyen különleges technikát takar, ám valójában a Bayon alapjai meglehetősen hétköznapiak – ugyanarra az alkatrészcsomagra épül, mint a Hyundai i20 kisautó.
A keskeny fényszórók, a megosztott hűtőrács és a szögletes első karosszériaelemek egyedi arculatot kölcsönöznek neki, míg a hátsó rész cikkcakkos formákat mutat, befelé mutató hátsó lámpákkal és a csomagtérajtón mindössze egy kis festett felülettel. Ez valóban segít abban, hogy a Bayon megkülönböztethető legyen a többi modelltől, bár a legújabb, jóval nagyobb Hyundai Kona is saját karakteres stílust képvisel, amely jobban illeszkedik a gyártó legnagyobb SUV-jának, a tisztán elektromos Hyundai Ioniq 9-nek a formanyelvéhez.
Míg a Kona benzinmotoros, hibrid és elektromos változatban is elérhető, a Bayon kizárólag egyféle erőforrással kapható: egy 1,0 literes, háromhengeres benzinmotorral, amely 99 lóerőt és 172 Nm nyomatékot teljesít. Korábban létezett egy erősebb, 118 lóerős változat is, ám ez a modellfrissítéssel együtt kikerült a kínálatból, csakúgy, mint a 48 voltos enyhe hibrid rendszer, amely javította a hatékonyságot és enyhe gyorsítási rásegítést is nyújtott. A Bayon továbbra is elérhető hatfokozatú kézi vagy hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval.
Leave a Comment