Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    csütörtök, június 19
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Brutális méretű vihar jön!

    BY admin2025.06.19.

    Holnap elsősorban a déli, délnyugati megyékben, illetve az északkeleti területeken fordulhat elő néhány zivatar. A legintenzívebb cellák környezetében kis szemű jég (max. 1-2 cm), intenzív csapadékhullás (10-15 mm), illetve viharos széllökés (60-70 km/h) fordulhat elő.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A standard futómű, főleg egy kabrióban, túl lágy és kényelmetlen lehet, de tévedtem. Az igazság az, hogy rosszabb, egyenetlen úton a sportos Assetto felfüggesztés túl merevnek bizonyulhat, ami miatt az autó ugrálhat vagy bizonytalanná válhat. A gyári alapverzió viszont – a keményebbik üzemmódjában – döbbenetesen kifinomultan teljesít. Csak a legdurvább úthullámok, amiket irreálisan nagy sebességgel veszünk, tudják egy kicsit kizökkenteni az autó karosszériáját az egyensúlyából. Minden más helyzetben az autó stabil és megbízható, mintha egyensúlyozna a határozottság és a laza elegancia között. Ez teszi tökéletessé a közúti használatra.

    Ez az egész felkészíti a vezetőt arra, amit talán a 296 GTS legfontosabb tulajdonságának nevezhetünk: a flow, vagyis az áramlás, gördülékenység. Ez az autó egyszerűen folyik az úton – minden mozdulata összhangban van a többivel. Igen, egy szénszálas karosszériájú McLaren Spider (bármelyik modell) még precízebben és közvetlenebbül reagál a kormányzásra, és talán egy hajszállal egységesebb érzést ad, ahogy az első és hátsó tengely együtt dolgozik.

    De ez a fajta “túlzott sportosság” néha már kicsit fárasztó lehet. A Ferrari 296 GTS ezzel szemben nem veszi magát ennyire komolyan – játékosabb, de mégis éles és agilis, amikor arra van szükség. Minden tökéletesen össze van hangolva benne: a kormányzás, a pedálok visszajelzése, a rugózás és a lengéscsillapítók működése. Ez egy olyan autó, amit szinte azonnal bizalommal vezetsz, még akkor is, ha a tapadás határát súrolod. Talán van benne egy enyhe lemaradás az irányváltások kezdetén a GTB kupé változathoz képest – mintha egy leheletnyi késedelemmel fordulna be, vagy hajlamosabb lenne enyhe alulkormányzottságra. De ez tényleg csak apróság.

    Previous Post

    Esztergályos Cecíliától kell búcsúznunk!

    Next Post

    Hatalmas dráma az erőműben!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Opitz Barbi megszabadult legendás göndör hajától!

    V

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum