Brutális méretű vihar jön!

Holnap elsősorban a déli, délnyugati megyékben, illetve az északkeleti területeken fordulhat elő néhány zivatar. A legintenzívebb cellák környezetében kis szemű jég (max. 1-2 cm), intenzív csapadékhullás (10-15 mm), illetve viharos széllökés (60-70 km/h) fordulhat elő.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A standard futómű, főleg egy kabrióban, túl lágy és kényelmetlen lehet, de tévedtem. Az igazság az, hogy rosszabb, egyenetlen úton a sportos Assetto felfüggesztés túl merevnek bizonyulhat, ami miatt az autó ugrálhat vagy bizonytalanná válhat. A gyári alapverzió viszont – a keményebbik üzemmódjában – döbbenetesen kifinomultan teljesít. Csak a legdurvább úthullámok, amiket irreálisan nagy sebességgel veszünk, tudják egy kicsit kizökkenteni az autó karosszériáját az egyensúlyából. Minden más helyzetben az autó stabil és megbízható, mintha egyensúlyozna a határozottság és a laza elegancia között. Ez teszi tökéletessé a közúti használatra.
Ez az egész felkészíti a vezetőt arra, amit talán a 296 GTS legfontosabb tulajdonságának nevezhetünk: a flow, vagyis az áramlás, gördülékenység. Ez az autó egyszerűen folyik az úton – minden mozdulata összhangban van a többivel. Igen, egy szénszálas karosszériájú McLaren Spider (bármelyik modell) még precízebben és közvetlenebbül reagál a kormányzásra, és talán egy hajszállal egységesebb érzést ad, ahogy az első és hátsó tengely együtt dolgozik.
De ez a fajta “túlzott sportosság” néha már kicsit fárasztó lehet. A Ferrari 296 GTS ezzel szemben nem veszi magát ennyire komolyan – játékosabb, de mégis éles és agilis, amikor arra van szükség. Minden tökéletesen össze van hangolva benne: a kormányzás, a pedálok visszajelzése, a rugózás és a lengéscsillapítók működése. Ez egy olyan autó, amit szinte azonnal bizalommal vezetsz, még akkor is, ha a tapadás határát súrolod. Talán van benne egy enyhe lemaradás az irányváltások kezdetén a GTB kupé változathoz képest – mintha egy leheletnyi késedelemmel fordulna be, vagy hajlamosabb lenne enyhe alulkormányzottságra. De ez tényleg csak apróság.
Leave a Comment