Farkasházy Tivadar is reagált Aranyosi-ra!

A kétszeres Pullitzer-emlékdíjas humorista szerint Aranyosinak jobban meg kellene rá/nia a sza/ait, ha nyilatkozik, és fontos lenne, hogy egy interjúiban ne standupoljon, mert az másik szerep. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Pozitívum viszont, hogy a Kia tervezői sok figyelmet fordítottak a kezelhetőségre és a praktikumra. A műszerfalon több valódi, fizikai gombot is találunk, ami sokkal kényelmesebb és átláthatóbb, mint egy kizárólag érintőképernyős megoldás. Bár az érintésérzékeny vezérlősáv, amely egyszerre szolgál a klímaberendezés és a multimédia rendszer kezelésére, nem tökéletes, még így is sokkal használhatóbb, mint ha minden csak a kijelzőn lenne elérhető.
A belső tér mérete is kifejezetten jó. Az első ülések háttámlái viszonylag vékonyak, ezért hátul is tágas a lábtér – legalább annyi, mint a Born-ban vagy a ID.3-ban. Ráadásul a Niro csomagtartója is nagyobb: körülbelül 90 literrel több, plusz rejtett tárolóhelyek is vannak a padló alatt és elöl, az úgynevezett „frunk”-ban (az első csomagtérben). A csoport elektromos autói 10 centivel rövidebbek, és ezáltal ügyesebben használják ki az autó alapterületét, de ennek ellenére a Niro nem igazán szenved hátrányt amiatt, hogy olyan platformot használ, amelyet eredetileg hagyományos, belső égésű motoros autókhoz is terveztek.
Egyedül a vezetési pozíció az, ahol érezhető, hogy az autó alatt akkumulátor van. Az ülés magasabban van, mint a hibrid változatokban. Ez persze nem feltétlenül baj, hiszen egy SUV vagy crossover esetén sokan szeretik a magasabb üléspozíciót. Ugyanakkor ha beállítod a kormányoszlopot, hogy kényelmes legyen, akkor a kormány inkább felfelé áll, mint a legtöbb modern autóban, és ha hosszú a lábad, könnyen előfordulhat, hogy a térded hozzáér a kormányoszlop burkolatához.
Leave a Comment