Már megvan ő lesz idén a Nagy Ő!

Hivatalosan is megerősítést nyert, hogy idén ősszel visszatér a TV2 egyik legr/man/ikusabb műsora, A Nagy Ő. A csatorna igazgatója, Fischer Gábor az Indexnek adott interjújában elárulta: már megvan, ki lesz az a híresség, aki a következő évadban a tökéletes társat keresi. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 172 lóerős egyetlen motoros és a 181 lóerős dupla motoros változattal az Urban Cruiser meglepően lendületes egy átlagos, tömegeknek szánt elektromos crossoverhez képest. Még nem volt alkalmunk kipróbálni a belépő szintű, 142 lóerős verziót, de az eddigi tapasztalatok alapján nem valószínű, hogy az is túl lassú lenne a városi és országúti közlekedéshez.
A gyorsító- és a fékpedál is kellemesen fokozatos működésű, vagyis nem hirtelen vagy kiszámíthatatlan a reakciójuk, hanem jól adagolhatók, ami kényelmes és biztonságos vezetési élményt nyújt. Három különböző szintű regeneratív fékezés választható, amikor nem nyomjuk a gázt, viszont ez nem egészen úgy működik, mint azt az ember először gondolná. A regenerációs szintet egy menüben lehet kiválasztani, és onnantól kezdve egy gombbal lehet váltani a választott fékezési szint és a szabadon gurulás (azaz motorfék nélküli haladás) között. Egyébként nincs teljesen egypedálos üzemmód, ami ma már sok más elektromos autónál alapfunkció, és amit sok vezető hiányolhat.
De mi az, amit Madridban tudtunk meg, amit egy brit tesztpályán nem lehetett volna észrevenni? A válasz egyszerű: valódi forgalomban, valódi utakon sokkal reálisabb képet kapunk arról, hogyan teljesít az autó a mindennapi életben. A városi és hegyvidéki utak kombinációján például világosan kiderült, mennyire kiegyensúlyozottan viselkedik a jármű.
Vezetni egyébként tényleg egészen kellemes. A kormány jól van súlyozva, vagyis nem túl könnyű és nem is túl nehéz, az úttartása pedig megbízható, ezért élvezetes vele kanyarodni vagy akár szűk városi utcákban manőverezni. A futómű se túl kemény, se túl puha – inkább kiegyensúlyozott. Nem ringat feleslegesen, de nem is rázza szét a gerincünket egy-egy kátyún. Ez a fajta hangolás kényelmessé és biztonságossá is teszi az autót. Autópályán azonban észrevehetően erős szélzaj hallatszik az utastérbe, amit hosszabb utak során fárasztónak találhatunk.
Leave a Comment