Július 1.-től életbe lép Magyarországon!

A törvény célja a közbiztonság javítása, a fiatalok és gyerm/kek valamint a nyugdíjas közösség egészsége és teljes körű védelme! A változások középpontjában a zéró tolerancia elve áll! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A bZ4X futóműhangolása visszafogott, de kifinomult tehetséget sugall – hasonlóan ahhoz, amit a Corollánál is tapasztalhattunk. Egyik autó sem az a típus, amit sportosnak, dinamikusnak vagy különösebben élvezetesnek neveznénk a vezetés szempontjából, mégis érezhetően nagy gondossággal hangolták őket a feladatukra. Nem a száguldás vagy a kanyarvadászat a cél, hanem a kényelmes, biztonságos és kiszámítható közlekedés, amit ezek az autók csendes magabiztossággal teljesítenek.
A bZ4X esetében jól érezhető, hogy az akkumulátorcsomag miatt alacsonyan elhelyezett súlypont segít kordában tartani az oldaldőlést, miközben nem teszi feleslegesen keménnyé az utazást. Az autó finoman, szinte észrevétlenül fordul be a kanyarba, ha hátul nincs túlterhelve – de ezt sem teszi drámaian, nem hajlik túlkormányzottságba, csak egy kis természetes elfordulással reagál. A menetstabilizáló és kipörgésgátló rendszerek gyorsan és finoman avatkoznak be, így a vezetőt alig zökkentik ki az élményből – bár a Bridgestone Alenza gumik korlátozott tapadása miatt ezeknek a rendszereknek többet kell dolgozniuk, mint más autókban. Ezt főként akkor vesszük észre, amikor egy élesebb kanyarba érve még mérsékelt sebességnél is megnyikkannak a gumik, jelezve, hogy közel vagyunk a fizikai határokhoz.
A kormányzás közepesen nehéz, nem túl könnyű, nem túl kemény – de valódi visszajelzést nem nagyon ad az útról. Ez viszont ebben a kategóriában nem is feltétlenül szükséges. Az áttételezése lassabb, mint amit manapság megszokhattunk, ami a legtöbb Toyota esetében egyfajta nyugodt, kiszámítható és természetes irányíthatóságot eredményez. Viszont a bZ4X-ben alkalmazott apró kormánykerék meglehetősen idegenül hat ehhez a karakterhez. Egy ilyen kormány jól működik például egy Caterhamben, ahol minden mozdulat azonnali és hegyes reakciót vált ki, de itt – egy nagy, kissé billegős SUV esetében – inkább furcsán hat, mintha nem illene ide.
Leave a Comment