Idegesen ordibált Erdélyi Mónika!

Az utóbbi időben Erdélyi Mónikát tömegesen támadták az online térben. A vádak főként a luxusutazásaira irányultak, sokan nem értik, miből telik neki a nyaralásokra és ebbe a gyermekeit is belerángatja. Mónika végül egy videóban egyedül ült le a kamera elé, hogy tisztázza a helyzetet. Egy ponton azonban teljesen kikelt magából! MUTATJUK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A jelenlegi modell gyári kódja R35, és ez nem az első GT-R, amelyet a Nissan hivatalosan is forgalmazott az Egyesült Királyságban. A vállalat már az 1990-es évek végén is hozott be korlátozott számban R34-es modelleket, majd később egyre több autó érkezett úgynevezett „szürkeimportként”, azaz nem hivatalos forgalmazókon keresztül.
Ahogy elődei, úgy a nagyméretű Nissan GT-R is egy technológiai csúcsteljesítmény, amely mechanikai és elektronikus újításokat egyaránt bevet annak érdekében, hogy még közel 15 évvel a bemutatása után is a leggyorsabban gyorsuló autók közé tartozzon az Egyesült Királyságban.
A GT-R 0–60 mérföld/órás (kb. 0–97 km/h) gyorsulása elérheti a 2,7 másodpercet a standard változatban, bár a Nissan jelenleg nem tüntet fel hivatalos 0–100 km/h-s adatot a GT-R brosúrában. Ez az érték azonban olyan hipersportautók szintjére emeli a GT-R-t, mint például a Tesla Model S, amely ugyan szintén elképesztően gyors, de inkább luxusautónak számít. A GT-R ezzel szemben motorsportban fejlesztett technológiákat használ, így elképesztő tapadást és élvezetes vezethetőséget kínál.
A motor egy VR38DETT névre hallgató, ikerturbós V6-os erőforrás, amelyet a gyártás során többször továbbfejlesztettek: a teljesítmény 2007-es bevezetéskor még 473 lóerő volt, de ma már eléri az 562 lóerőt, a GT-R Nismo változatban pedig a 592 lóerőt is. Minden GT-R modell összkerékhajtású, és hatfokozatú, duplakuplungos automata sebességváltóval van felszerelve, amelyet kormány mögötti váltófülekkel is lehet vezérelni. Emellett zárható differenciálmű, adaptív lengéscsillapítók és számos elektronikus vezetést segítő rendszer segít abban, hogy az erőt optimálisan ossza el a kerekek között, így biztosítva a maximális tapadást. A későbbi verziók hangolását még tovább finomították, hogy a vezetési élményt még inkább kiélezetté tegyék.
Mindez azt eredményezi, hogy a GT-R sokkal fürgébbnek érződik, mint amit a 1752 kilogrammos saját tömege alapján várnánk. A megfelelő úton kifejezetten élvezetes vezetni, és valódi élményautónak számít. Ugyanakkor nem hibátlan sportautó: a négyüléses kialakítás ugyan praktikus, a csomagtér pedig meglepően használható méretű, de a futómű feszessége – még a legkomfortosabb beállítás mellett is – fárasztóvá teheti a hétköznapi használatot. A bonyolult összkerékhajtású váltórendszer pedig alacsony sebességnél, például parkoláskor hajlamos „összezavarodni”, ami tovább rontja a mindennapi használhatóságot.
Leave a Comment