Lángra kapott az erdő! Már megindult a kitelepítés!

Tomboló tűzvész alakult ki az üdülőövezetben, amely percek alatt vált a természet erőinek martalékává. Az erdővel borított domboldalakon megfékezhetetlenül terjednek a lángok, és a forró, száraz levegő csak tovább szítja a tüzet. A tűzoltóság kétségbeesetten próbálja feltartóztatni az előrenyomulást, de a küzdelem szinte kilátástalan.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mostanra egyre több ellenfél van a kategóriában, de a Mazda CX-3 sokoldalúságának köszönhetően mindenképp ott kell lennie bárki kis SUV-kiválasztásában. Folyamatos frissítései révén új erőre kapott, így még mindig nagyon versenyképes. Egyik fő vonzereje pedig – akárcsak a Mazda teljes kínálatánál – az, hogy az egyik legélvezetesebb kis SUV vezetési élményt nyújtja.
A technikai alapokat tekintve a Mazda CX-3 ugyanazon a platformon nyugszik, mint a Mazda 2 szuperminije, de szélesebb és hosszabb, hogy nagyobb helyet biztosítson, valamint magasabb, hogy meglegyen a kellő SUV megjelenés. Ennek ellenére a CX-3 még mindig sportosnak hat alacsony tetővonala és kisméretű üvegezése miatt, ráadásul a vezetési pozíció is alacsonyabb, mint a legtöbb riválisnál. A 2018-as frissítés során a CX-3 orra kissé átdolgozásra került, belül pedig a kéziféket elektromosra cserélték, ami lehetővé tette a műszerfal elrendezésének áttervezését, miközben extra hangszigetelő anyagokat is beépítettek a beltér finomítására.
Ez a facelift egy korábbi, 2017-es frissítés nyomán jött, amely új felfüggesztési beállításokat és a Mazda G-Vectoring nyomatékszabályozó rendszerének bevezetését hozta, tovább javítva az autó kezelhetőségét.
A motorválaszték a Mazda „megfelelő méret” elvét követi, vagyis nem kicsi, turbós egységekkel operál, hanem nagyobb hengerűrtartalmú, de mérsékelt teljesítményű motorokat kínál. Két benzinest és egy dízelt találunk, a 2.0 literes Skyactiv-G két teljesítményváltozatban (119 és 148 lóerő), valamint a 1.8 literes Skyactiv-D dízel (ami korábban 1.5 literes volt) 113 lóerővel. Mindhárom modell alapfelszereltségként hatfokozatú manuális váltóval érkezik, a benzinesekhez azonban hatfokozatú automata is rendelhető, és a nagyobb teljesítményű 2.0 literes benzinmotorral 4WD is választható.
A 2018-as frissítés nyomán a kínálat három felszereltségi szintre egyszerűsödött: SE Nav+, SE-L Nav+ és Sport Nav+. Mindegyik modell alapból kap navigációt 7 colos érintőképernyővel és forgatókapcsolóval, továbbá Bluetooth-kapcsolatot, DAB rádiót, elektromosan fűthető külső tükröket és indítógombot. A Sport Nav+ változat pedig olyan luxusfelszereltségeket kínál, mint a bőrborítás, Bose hangrendszer és head-up kijelző.
A CX-3 árak körülbelül 19 000 fonttól indulnak, a csúcsmodellek pedig nagyjából 25 000 fontba kerülnek. Érdemes azonban megjegyezni, hogy nem minden motor választható az összes felszereltségi szinten: a legerősebb benzinmotor és a dízel csak a magasabb kategóriás Sport Nav+ változatban érhető el.
Leave a Comment