Dráma a személyszállító vonat-all!

Kigyulladt egy mozdony Celldömölkön – egy héten belül már a harmadik mozdonytűz a MÁV-nál. Újabb aggasztó incidens rázta meg a hazai vasúti közlekedést. MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A belépőszintű ë-C4 X modell megkapja a Citroën „Standard Safety Pack” nevű alapszintű biztonsági csomagját, amely tartalmazza a gyalogosérzékeléssel ellátott vészfékező rendszert, valamint a sávtartási figyelmeztetést. Ezek a rendszerek hasznosak, de nem tartoznak a legfejlettebb technológiák közé. Csak a legmagasabb, úgynevezett Max felszereltségi szinten kapja meg az autó az ennél korszerűbb változatot, amely már kerékpárosokat is érzékel, és radart is használ a pontosabb működéshez.
A Max felszereltséghez tartozik még az adaptív sebességtartó automatika és a holttérfigyelő rendszer is. Az előbbi a Stellantis csoport jól ismert, szabványos megoldása, amely nem a leggyorsabb vagy legfinomabb működésű, de nem is a legrosszabb, amivel eddig találkoztunk. A többi rendszer is kielégítően működik, ugyanakkor – ahogy ez sok más modellnél is megszokott – a sávtartó asszisztens és a sebességtúllépésre figyelmeztető rendszer távol áll a tökéletestől, és gyakran inkább idegesítő, mint hasznos. Szerencsére egyetlen gombnyomással, a központi kijelző alatti kezelőfelületen keresztül, könnyedén kikapcsolhatók ezek a funkciók.
Az ë-C4 meglepően sokat nyújt az árkategóriájában, hiszen az alapmodell már 27 360 fonttól elérhető. Ez azért is figyelemre méltó, mert ebben az ársávban a legtöbb elektromos autó legfeljebb kisautó (supermini) méretű, és csak néhányuk képes arra, hogy valódi kényelmet és helyet kínáljon négy felnőtt számára.
Érdekesség, hogy a csomagtartós ë-C4 X változat olcsóbb, mint az ë-C4 ferdehátú kivitele, utóbbi ugyanis 27 650 fonttól indul, ráadásul egy szerényebb, úgynevezett You felszereltséggel.
Leave a Comment