Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    hétfő, június 30
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Kiderült, mit akart eltitkolni Lázár János

    BY admin2025.06.25.

    Hiába állította le a MÁV a Vonatinfó térképes késéskövető rendszerét, a magyar utasok továbbra sem maradtak információ nélkül: több alternatív oldal is működik, amelyek valós időben mutatják meg, hol járnak éppen a vonatok – és mennyit késnek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Kétféle hibrid hajtáslánc közül lehet választani, mindkettő alapja egy 2,0 literes benzinmotor. Az alapváltozat elsőkerék-meghajtású és 194 lóerős rendszerteljesítményt kínál, míg az összkerék-meghajtású verzió egy plusz, hátsó tengelyre szerelt elektromotorral 41 lóerővel többet nyújt. Mindkét változat 8,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, ami határozott tempót jelent – bár ez alatt az idő alatt sajnos együtt kell élni az eCVT váltó monoton hangjával is. Ami viszont vitathatatlan előnye az autónak, az a való életbeli fogyasztás: vegyes útviszonyok és rossz időjárás mellett is majdnem 5,2 liter/100 km-es (azaz kb. 55 mpg) fogyasztást értünk el, ami még túl is szárnyalja a hivatalos 52,3 mpg-es gyári adatot. Kevés gyártó tud olyan jól valós körülmények között működő, hatékony hibridet építeni, mint a Toyota.

    Szerencsére a Corolla alapváltozatának néhány jó tulajdonságát sikerült átmenteni a Cross modellbe is. Az autó futóműve jól csillapítja az úthibákat, legyenek azok kisebb vagy nagyobb bukkanók, és általánosságban kényelmes utazást biztosít. A kormányzás könnyű és pontos, jó tapadással párosulva. Ugyanakkor, amit a magasabb építés és nagyobb méret miatt elveszített, az az a finom, nehezen megfogható dinamika, ami a kisebb Corolla vezethetőségét élvezetessé tette. Leginkább a karosszéria dőlése és az irányíthatóság precizitása az, ami visszalépés a ferdehátúhoz képest.

    Persze a méretnövekedésnek megvannak az előnyei is. Jelentősen nagyobb lett a csomagtartó – immár 487 literes a korábbi 313 literhez képest –, ráadásul az alacsonyabb rakodóperemnek köszönhetően sokkal könnyebb bepakolni. A belső tér kialakítása alapvetően ismerős lehet annak, aki már ült Corollában: jól áttekinthető, kézre álló kezelőszervekkel, a gombok és az érintőképernyő kellemes arányban egészítik ki egymást. Ugyanakkor a műszerfal kialakításán már érezhető, hogy nem a legújabb generációs technológiáról van szó – a konkurencia már frissebb, modernebb megoldásokat kínál.

    Previous Post

    Országos tűzgyújtási tilalmat rendeltek el!

    Next Post

    Már ezeken a településeken is Agyevő amőbát találtak!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Alig hisszük el! Ez Katalin hercegné utolsó útja!

    N

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum