9 éves kislányra dőlt a fa a vihar miatt! Ő a felelős!

Egy családi hazatérés percei váltak végzetessé, amikor egy kilencéves kislány életét vesztette egy hirtelen lecsapó, tomboló vihar következtében. A pusztító szélvihar során egy hatalmas fa kidőlt, és a jármű közelében tartózkodó gyermeket maga alá temette. A kislányt súlyos sérülésekkel szállították kórházba, de az orvosok minden erőfeszítése ellenére a szervezete feladta a küzdelmet.
MEGSZÓLALT AZ ÉDESANYA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Civic Type R forróhatch kivételével a Honda minden modellje most már elektromosított. A ZR-V hibrid, de éppúgy, mint a legújabb Civic hatchback, nem kell dugóval csatlakoztatni töltőpontra, hogy feltöltse az akkumulátorát.
A ZR-V a Honda e:HEV hajtásláncát használja, amely egy Atkinson-ciklusú, 2,0 literes négyhengeres benzines motort párosít két villanymotorral, egy kis akkumulátorral és egy automatikus sebességváltóval. A benzinmotor legtöbbször arra használja az energiát, hogy elektromos energiát termeljen a villanymotorok számára, ahelyett, hogy közvetlenül a kerekeket hajtaná. Ezen kívül energiát is visszanyerhetünk regeneratív fékezéssel, amikor lassítunk.
A választott felszereltségtől függően a Honda szerint a ZR-V 130-132 g/km CO2-t bocsát ki, és a WLTP tesztciklus szerint 48,7-49,6 mpg átlagfogyasztást érhet el. Saját tesztelésünk során a ZR-V 45,6 mpg-t ért el, ami nem túl messze van a hirdetett üzemanyag-fogyasztási adatoktól, bár a 11. generációs Civic több mint 50 mpg-t ért el, amikor alaposan teszteltük.
A ZR-V egyik előnye a Civichez képest a benzintank. A 57 literes tankja 27 literrel nagyobb, mint a hatchbacké, így még ha kicsit többet is fogyaszt, a ZR-V hatótávolsága sokkal jobb.
Mivel a ZR-V több CO2-t bocsát ki, mint az azonos kategóriájú plug-in hibrid SUV, és végtelenül többet, mint bármelyik elektromos autó, nem a legvonzóbb választás a céges autót vásárlók számára. A ZR-V után járó Benefit-in-Kind (BiK) adókulcs 31%, míg a Kia Sportage PHEV 8%-ot, és bármelyik EV 2%-ot von maga után.
A ZR-V minden felszereltségi szinttől függetlenül a 35-ös (50-ből) biztosítási kategóriába esik. Ez nagyon magas egy közepes méretű SUV esetében, különösen, mivel sem a Kia Sportage, sem a Nissan Qashqai nem éri el a 26-os kategóriát. Valójában a ZR-V biztosítása drágább lesz, mint néhány olyan teljesen elektromos SUV-é, amelyek körülbelül ugyanannyiba kerülnek, mint a Skoda Enyaq és a Nissan Ariya.
Leave a Comment