Utasokkal teli busz égett le

Teljes terjedelmében lángolt egy fóti menetrendi busz csütörtökön. Egy megálló mellett kapott lángra, családi házak közelében. Egy helyi férfi a Tények ka/erái előtt elárulta, hogy mire a busz beért a megállóba, már lángolt a hátulja. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Nissan Qashqai nem érhető el konnektorról tölthető (plug-in) hibrid hajtással, ellentétben olyan rivális modellekkel, mint például a Hyundai Tucson vagy a Kia Sportage. A Nissan úgy véli, hogy az e-Power technológia egyfajta átmenet a gyengébb, enyhe hibrid (mild hybrid) rendszerek és a teljesen elektromos autók között. Az e-Power rendszer technikailag egy hatótávnövelő hibrid: ebben az esetben a benzinmotor nem közvetlenül hajtja meg a kerekeket, hanem kizárólag az akkumulátor töltésére szolgál. Ez az akkumulátor egy 2,1 kWh kapacitású egység, amely az első kerekeket meghajtó elektromos motort látja el energiával. A hivatalos adatok szerint ez a megoldás akár 5,3 literes (100 km-en) fogyasztást eredményezhet a WLTP szabvány szerint, a szén-dioxid-kibocsátás pedig 119 gramm kilométerenként.
Ugyanakkor érdekes módon, amikor először teszteltük az e-Power modellt, egy zsúfolt városi környezetben – ahol elméletileg az elektromosabb hajtáslánc előnyeinek kellett volna érvényesülniük – mindössze 6,4 literes fogyasztást sikerült elérnünk. Amint kikerültünk a városból, az érték valamelyest javult, körülbelül 6 literre csökkent. Egy későbbi portugáliai tesztút során, amely főként dombos, kanyargós B-kategóriás utakon zajlott, egy 20 colos kerekekkel szerelt e-Power modell átlagosan 6,9 literes fogyasztást produkált. Ez csalódást keltő eredmény volt, különösen úgy, hogy a sima, 156 lóerős, kézi váltós mild hybrid modell is elért egy 7,1 literes értéket – vagyis alig maradt el tőle, annak ellenére, hogy az e-Power elvileg sokkal takarékosabb technológia.
Fontos megemlíteni, hogy a mild-hibrid rendszer sem különösebben hatékony, legalábbis a motorkikapcsolási hajlandóság szempontjából. Más rendszerekkel ellentétben ez a megoldás gyakran nem kapcsolja le a motort, különösen akkor nem, ha olyan energiaigényes rendszerek működnek, mint például a klíma. Ez természetesen rontja az üzemanyag-hatékonyságot.
Leave a Comment