Nagy Feró-nak megváltozott a véleménye Magyar Péterről!

Nagy Feró újraértékelte Magyar Péter tevékenységét a Fi/esz EP-kampányának megnyitóján. A Fi/esz Európai Parlamenti kampányának megnyitójára a Millenárison került sor, ahol természetesen Nagy Feró is megjelent. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Most már, hogy egy kicsit melegebb lett az idő, következetesen sikerül több mint 50 mérföldet (kb. 80 kilométert) megtennem a Range Rover plug-in hibrid akkumulátorával, mielőtt a 3.0 literes, ikerturbós benzinmotor bekapcsolna. Ez az észak-angliai, yorkshire-i utazás pedig különösen jól megmutatta, milyen nagy szerepe van a 38 kWh-s akkumulátornak az üzemeltetési költségek alakulásában. Később majd részletesebben is kiszámolom a pontos adatokat, de már most látszik, hogy bár az autó nem éppen a takarékosságáról híres – sem elektromos, sem benzines módban –, villannyal közlekedni nagyjából feleannyiba kerül, mint benzinnel.
Egy teljesen feltöltött akkumulátorral indulva és nagyjából 80 kilométernyi tisztán elektromos hajtással a teljes, 415 mérföldes (kb. 668 km-es) út során átlagosan 47,7 mérföld/gallon (ami kb. 5,9 liter/100 km-nek felel meg) fogyasztást mértem. Ezzel szemben a következő tankolás során, amikor csak benzines üzemmódban közlekedtem, 443 mérföldön (712 km-en) átlagosan csak 28,5 mérföld/gallont hozott az autó, ami közel 10 liter/100 km-es fogyasztást jelent – ez azért elég komoly különbség.
Az említett yorkshire-i út során egy másik dolog is világossá vált számomra: mennyire kényelmes, csendes és sima a Range Rover Sport utazás közben, különösen hosszabb távokon. Az út végére sokkal frissebbnek éreztem magam, mint ahogyan más autók után szoktam – és ez nem kis dolog, főleg ha több órás vezetésről van szó.
Leave a Comment