Csonka András végre elárulta, hogy ki az Ő párja!

Csonka András a tánc világnapjára nosztalgikus meglepetéssel készült: előkerített egy régi fényképet, amelyen gyerekként látható akkori táncpartnerével. Régóta rejtegetett emlék ez, hiszen kevesen tudták róla, hogy valaha ilyen komolyan vetette bele magát a táncba. Ezzel együtt megmutatta élete párját is? Mutatjuk Ki van a képen!
Ez is érdekelhet:
A második generációs Range Rover Sport valóban új szintre emelte a vezetési élményt és a dinamikát. Az teljesen új, teljes egészében alumíniumból készült karosszéria rendkívül merev és masszív, a vállalat fejlett felfüggesztési megoldásai és kifinomult összkerékhajtási rendszere pedig olyan vezetési élményt nyújt, amely aligha hagy csalódást.
A Range Rover Sport természetes képességei már az első pillanattól nyilvánvalóak. Bár a kormányzás kissé könnyed, rendkívül pontos és éles, így könnyű irányítani ezt a nagy autót akár városi forgalomban, akár kanyargós mellékutakon. Az egyensúly tökéletes, sosem érzed túl nehézkesnek vagy bizonytalannak, általánosságban pedig kontrollált és összeszedett, ami meglepheti azokat, akik csak egy nehéz, nagy 4×4-esnek gondolják.
Minden Range Rover Sport alapfelszereltségként magasan állítható légrugózással és Land Rover Adaptive Dynamics rendszerrel érkezik. Ez a rendszer a felfüggesztést és az elektronikus vezérléseket a körülményekhez igazítja, és tartalmaz egy Dinamikus módot, amely lenyűgözően minimalizálja a karosszéria dőlését és maximalizálja a tapadást. Természetesen ennek eredményeként a rugózás kicsit keményebbé válik, de normál módban gyönyörűen kiegyensúlyozott, páratlan testkontrollal, bőséges tompítással és remek stabilitással bír. Dinamikailag a Range Rover Sport szinte tökéletes.
Land Rover páratlan terepjáró örökségének köszönhetően a Sport képességei jócskán túlszárnyalják riválisait, amikor lemerészkedsz a jól ismert utakról. Elektronikus központi differenciálművel és a Land Rover okos Terrain Response rendszerével rendelkezik, amely a terepviszonyokhoz optimalizálja az autót – legyen szó sárról, kavicsról, hóról, szikláról vagy homokról –, miközben állítja a felfüggesztés magasságát, a váltó beállításait, a gázreakciót és a kipörgésgátló profilokat. A nagy méret, súly és prémium jellemzők ellenére a masszív alváz komponensek. A HSE Dynamic szinttől felfelé a modellek továbbfejlesztett Terrain Response 2 rendszerrel érkeznek, amely automatikus terepfelismerést kínál, így a jármű azonnal a megfelelő módot kapcsolja be, ha változást észlel az aljzatban – zseniális megoldás. A Dynamic modelleken elérhető az úgynevezett JLR All-Terrain Response Control is, ami egyfajta „off-road tempomatként” működik: a vezető beállíthatja a kívánt sebességet, és a kocsi végzi a nehéz munkát. Ez még elindulást is képes kezelni, ami különösen hasznos, ha alacsony a tapadás, vagy a terep egyenetlen, meredek.
Leave a Comment