Felfoghatatlan, hogy mi lett Stohl Andrással!

Óriási meglepetés volt, amikor Stohl András bejelentette: ennyi volt, válik a nála majdnem húsz évvel fiatalabb Vicától. Széthullott a majdnem tíz évig tartó kapcsolat, és a fél ország rögtön őt kezdte okolni. De ami kívülről macsó nagymenőnek tűnik, belülről romokban hever – lefogyott, beesett az arca, és a színházban is alig ismerték meg. A közösségi oldalán is látni: messze van a régi, magabiztos Stohltól.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legújabb Land Rover Discovery a legképzettebb eddig. Sikerült ötvöznie a cég korábbi 4×4-es modelljeinek páratlan terepjáró képességeit és tartósságát egy jóval jobb útfekvéssel és nagyobb hatékonysággal.
A Discovery lenyűgözően kifinomult, ugyanakkor megőrzi azt a sokoldalúságot, amit egy prémium, hétüléses 4×4-től elvárhatunk. Valójában ez a Land Rover szinte verhetetlen, ha arról van szó, hogy gond nélkül megbirkózzon a gyerekek iskolába vitelétől egy teljesen megpakolt hegyi kirándulásig bármilyen helyzettel.
Bevallom, vannak riválisok, amelyek kanyarban ügyesebbek, és a Land Rover megjelenése megoszthatja a véleményeket, de kevesen tudják hozni azt az útkényelmet, ami a Discovery esetében nem megy a kimagasló terepképességek rovására. Ha pedig hozzávesszük a fedélzeti okos technológiákat, akkor a Discovery még mindig egy rendkívül képzett csomagnak számít.
A Land Rover Discovery-ről
A jelenlegi Land Rover Discovery az első, amely lekerekített (és ezzel aerodinamikusabb) megjelenést kapott. Azok, akik megszokták a Discovery 3 és 4 szögletes formáját, talán kevésbé fogadták el az újabb, áramvonalasabb dizájnt, de ami változatlan maradt, az a tágas, 7 személyes belső tér, amely elődjeit oly népszerűvé tette. A 2020-as frissítés felfrissítette a külsőt, átalakította a motorpalettát, és bevezette a Land Rover új Pivi Pro infotainment rendszerét. Sajnos, ahogy sejthető, a Discovery nem olcsó. Több mint 60 000 fonttal jóval túlhaladt a családi SUV-k kategóriáján, és a luxus 4×4-ek világában versenyez. Olyan prémium hétüléses SUV-kkal áll versenyben, mint az Audi Q7 vagy a Volvo XC90, és egyes vásárlók akár a Defender 130 modellt (nyolc üléses) vagy olyan autókat is mérlegelhetnek, mint a BMW X5 és Mercedes GLE, amelyek harmadik üléssor opcióját is kínálják, mely a csomagtartó padlójából hajtható ki.
Egy radikális súlycsökkentő programnak köszönhetően az új Discovery 480 kg-ot fogyott az előző modellhez képest, amit a karosszéria alumínium használatának köszönhet. Mindezek ellenére a több mint 2300 kg-os önsúly miatt még mindig egy nehéz járművel állunk szemben.
Leave a Comment