Kapu Tibor kiborult: „Szégyelld magad”

Kapu Tibor neve most az űrutazással forrt össze, de ő már korábban is igazi egyéniség volt. Talpraesett, ambiciózus, kicsit őrült álmodozó, aki mindig a saját útját járta. Nem ijed meg a kihívásoktól, sőt, kifejezetten keresi azokat. Barátai szerint sosem volt kérdés, hogy egyszer tényleg a csillagok közé jut.
Ám most valami furcsa került napvilágra, Kapu Tibor kiborult: „Szégyelld magad”! Mutatjuk mi történt!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legújabb Lexus RX ismét hatalmas előrelépés a japán gyártó számára. A fedélzeti technológia mennyisége lenyűgöző, az összeszerelési minőség elképesztően magas szintű, és végre megjelent egy plug-in hibrid változat is a kínálatban.
Valójában a középső RX 450h+ plug-in hibrid változat a kínálat legjobbja – kiváló üzemanyag-hatékonyságával és kifinomultságával messze túlteljesíti az olcsóbb, de még mindig kellemes RX 350h „öntöltő” hibridet. A kínálat csúcsán álló RX 500h izgalmas ajánlat a maga „teljesítmény-hibrid” rendszerével, de bár ez a legjobb vezethetőségű RX, nem nevezhető sportos SUV-nak. A rivális modellek plug-in hibrid változatai általában nagyobb elektromos hatótávval és még jobb hatékonysággal rendelkeznek, így ezen a téren van még hova fejlődni.
Sajnálatos módon az RX L hétüléses változata egyelőre eltűnt, és egy ilyen méretű SUV-tól elvárható lenne a nagyobb csomagtér – ehhez képest az RX csak átlagos rakteret kínál. Ugyanakkor továbbra is a kényelem az elsődleges szempont, nem a vezetési élmény, így ha egy nagy, kifinomult, nyugodt karakterű SUV-t keresel – és elfogadod a merész formavilágot – a Lexus zászlóshajója jobb, mint valaha.
Az eredeti RX még 1998-ban jelent meg, a prémium SUV-k hajnalán. Az RX az elsők között jelent meg a kategóriában, és már akkor a kényelem, az elképesztő minőség és a példátlan megbízhatóság hármasával hódított. Ezek a tulajdonságok azóta is meghatározzák az RX karakterét, de talán a második generáció volt a legfontosabb mérföldkő, különösen az RX 400h formájában, amelyet a világ első luxus hibridjeként tartanak számon.
Az ötödik generációs Lexus RX kizárólag hibrid hajtáslánccal érhető el az Egyesült Királyságban, méghozzá kétféle változatban: öntöltő hibridként és plug-in hibridként.
Ugyanakkor ma már az RX legtöbb riválisa – például a BMW X5, Mercedes GLE, Volvo XC90, Range Rover Sport és Porsche Cayenne – szintén elérhető plug-in hibrid hajtással. Azoknak pedig, akik még alacsonyabb fenntartási költségre vágynak, a teljesen elektromos modellek, mint a BMW iX, Audi Q8 e-tron vagy a Tesla Model X, különösen vonzó alternatívát jelenthetnek.
A korábbi RX generációval ellentétben az új modell kizárólag ötszemélyes változatban készül, és egyelőre nincs jele annak, hogy visszatérne a hétszemélyes RX L a Lexus kínálatába.
Az öntöltő hibridek közül az RX 350h egy 2,5 literes, négyhengeres benzinmotort és két elektromos motort kombinálva 247 lóerős teljesítményt nyújt, míg az RX 500h „teljesítmény-hibrid” rendszere két elektromos motorral és egy turbós, 2,4 literes benzinessel 366 lóerőt produkál – ez az első alkalom, hogy a Lexus turbót párosított hibrid hajtással.
Leave a Comment