Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, július 4
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Bevezetik a Nyugdíjadót – minden amit tudni kell!

    BY admin2025.07.02.

    A magyar nyugdíjrendszer átalakítása halaszthatatlanná vált a hosszú távú működőképesség és kiszámíthatóság érdekében – figyelmeztet a NyugdíjGuru. Farkas András szerint jelenleg a nyugdíjak nem védik meg az időseket az elszegényedéstől, nem pótolják megfelelően a munkajövedelmet, és nem valósítják meg a nemzedékek közötti szolidaritást. A mostani rendszerben a nyugdíjak csak az inflációhoz igazodnak az első év után, ami fokozatos elszegényedéshez vezet.
    Bevezetik a Nyugdíjadót – Itt van minden, amit tudni kell a Nyugdíjadóról!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A hagyományos sportautók egyre szűkülő piacon kénytelenek megküzdeni a túlélésért: az egyik oldalon az erős, de praktikus hot hatchbackek hódítanak, míg a másikon a kupés tetővonalú, látványos megjelenésű crossoverek és SUV-k vonzzák a vásárlókat. Ez a csökkenő kereslet azonban nem tántorította el a Toyotát attól, hogy 2012 kiváló GT86 modellje után egy még jobb autóval rukkoljon elő – ez lett a GR86, amely klasszikus, orrmotoros, hátsókerék-meghajtású sportkupé, és vezetési élményben szinte minden más jelenleg kapható autót maga mögé utasít. Ráadásul a Toyota mindezt elérhető áron kínálta, kevesebb mint 30 ezer fontért.
    Van azonban egy bökkenő: a GR86 gyakorlatilag azonnal elfogyott, amikor 2022-ben megnyílt a megrendelési lehetőség. Ez azt jelenti, hogy aki most szeretne egyet, az legfeljebb abban reménykedhet, hogy a Toyota még néhány példányt be tud szorítani az Egyesült Királyságba, mielőtt a belső égésű motorral szerelt új autók forgalmazását betiltják – vagy használtan próbálkozhat. Mindenképpen olyan autóról van szó, amelyért érdemes harcolni.

    A Toyota GR86 a 2012-ben bemutatott GT86 utódmodellje, amely nemcsak frissebb megjelenést kapott, hanem a Toyota az elmúlt évtizedben alaposan dolgozott azon is, hogy orvosolja az előd néhány hiányosságát. Ezek közé tartozott a nyomatékszegény és kissé „levegős” motor, a túl alacsony tapadású gumik, amelyek bizonyos útfelületeken túlságosan kiszámíthatatlanná tették az autót, valamint az utastér, amely minőségben és felszereltségben elmaradt a riválisoktól. A GR86 ezek közül az első kettő problémát teljes mértékben megoldotta, és a harmadikon is jelentősen javított, miközben megtartotta azt, ami a GT86 legfőbb erőssége volt: a tiszta, őszinte vezetési élményt.
    A GR86 legfontosabb újítása a megnövelt hengerűrtartalmú motor, amely jelentős teljesítmény- és nyomatéknövekedést hozott, ezzel pedig sokkal használhatóbbá vált az autó. Az új, 2,4 literes bokszermotor az egyetlen választható erőforrás, 231 lóerőt és 250 Nm nyomatékot kínál, ami 16 százalékos javulást jelent a GT86-hoz képest. Ennél is fontosabb, hogy a maximális nyomaték már 3.700-as fordulaton rendelkezésre áll, szemben a korábbi 6.400-zal – így az új motor sokkal hamarabb nyújtja a legjobbját, nem kell annyit „pörgetni” ahhoz, hogy élvezetesen mozogjon.

    Previous Post

    Józsi gazda megtalálta a szerelmet

    Next Post

    4 dolog amit soha ne csinálj, ha megcsíp egy kullancs!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Kigyulladt a távolsági Volánbusz

    H

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum