Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, július 6
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Elrendelték a nyomozást Karácsony Gergely ügyében

    BY admin2025.07.04.

    Július 3-án a rendőrség nyomozást rendelt el Karácsony Gergely főpolgármester és ismeretlen társai ellen a 2025-ös Budapest Pr/de rendezvény megs/erv/zése kapcsán. A feljelentést Novák Előd, a Mi Hazánk tette. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Scenic kormányműve kissé tétován reagál, amikor a kormány középállásából finoman elmozdítjuk – ez kissé frusztráló lehet –, de összességében mégis egy kellemes vezetési élményt nyújtó crossoverről beszélhetünk. Mivel az autó nem rendelkezik túl nagy teljesítménnyel, az elsőkerék-meghajtású elektromos járművekre gyakran jellemző tapadásproblémák nem jellemzőek rá. Emellett a Renault passzív felfüggesztése a vártnál jobban teljesít, amikor a karosszéria mozgásait kell kordában tartani kanyarodás közben – a kasztni nem dől zavaróan, ami egy ilyen jellegű autótól kellemes meglepetés.

    Az elektromos hajtáslánc miatt az autó tömegközéppontja alacsonyan helyezkedik el – legalább olyan mélyen, mint egy hagyományos kompakt autó esetében, de akár még mélyebben is –, és ez egyfajta természetes, magabiztos viselkedést kölcsönöz a Scenicnek. Ha igazán lendületesen kezdünk vele közlekedni, akkor még némi „gázpedálos” finomhangolást is észlelhetünk – a hátsó rész kissé mozdul a gázelvételre vagy -adásra. Ezt nem azért emeljük ki, mert a potenciális Scenic E-Tech vásárlónak ez létfontosságú szempont lenne, hanem inkább azért, mert jól példázza, hogy a Scenic futóműve és alapvető szerkezeti felépítése egy jól eltalált konstrukció.

    Ennek ellenére a Scenic nem egyedülálló ezen a piacon – a kategóriában több, hátsókerék-meghajtású, egy motorral szerelt versenytársa is akad. A Csoport különösen erős ezen a téren, hiszen például a ID.4 vagy a Skoda Enyaq olyan kiegyensúlyozott, hátsókerék-hangsúlyos vezetési élményt nyújtanak, amit a Scenicből hiányolnunk kell. Ez részben kompenzálja azt a hiányzó kormányérzetet, amely minden, viszonylag nehéz – és ezért erősen szervózott – crossovernél jelen van. A Scenic futóműve nem nyújtja azt a legendás, lágy és komfortos utazási élményt, amelyről a francia családi autók híressé váltak – sem abszolút értékben, sem a mai szegmens elvárásaihoz mérten. Nem lehet azt mondani, hogy kényelmetlen vagy igénytelen volna, de mivel vezetési élmény szempontjából nem különösebben izgalmas, ezért jó lett volna, ha legalább az úttartása vagy rugózási komfortja kiemelkedő – ezek viszont inkább csak közepes szintet hoznak.

    Previous Post

    Valami nem stimmel Vajna Tímea gyermekével

    Next Post

    Édesanyját védte a 11 éves István – szörnyű vége lett!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Lángra kapott az erdő! Már megindult a kitelepítés!

    T

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum