Édesanyját védte a 11 éves István – szörnyű vége lett!

Egy bácsalmási kisváros teljes lakossága reménykedett és imádkozott azért, hogy az egyetlen életben maradt gyermeke túlélje a brutális ta’mad*st. A 11 éves István nem hátrált meg, amikor édesanyjára lesújtott apja: megpróbálta őt saját testével megóvni. Az elvakult férfi vadállatként ment rájuk, a fiú mellkasát és karját is mélyen megsebesítette, mielőtt önkezével vetett volna véget a saját élet/nek.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT AZ ÁRVÁVÁ LETT GYEREKKEL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A korábbi generációs Honda Civic kizárólag ferdehátúként volt elérhető. Azonban nem sokkal az aktuális modell 2011-es megjelenése után a japán gyártó bemutatta a praktikusabb kombi változatot, amely kategóriaelső csomagtérrel és lenyűgöző belső helykínálattal hívta fel magára a figyelmet.
A Honda komoly áttervezési munkát végzett az ötajtós Civic hatchback modellen annak érdekében, hogy nagyobb helykínálatot nyújtson, mint például a Ford Mondeo vagy a Vauxhall Insignia. Az autó teljes hosszát 235 mm-rel megnövelték, míg a hátsó részt teljesen átdolgozták, hogy még praktikusabb legyen.
A Civic Tourer 624 literes csomagtere azóta már nem számít a legnagyobbnak a kategóriában, mivel a legújabb Peugeot 308 SW túlszárnyalja, ám a modell továbbra is sokoldalú és családbarát kombi maradt. A Civic 2015-ben kisebb frissítést kapott, amely érintette a fényszórókat, a hűtőrácsot és a lökhárítókat. Emellett új Android-alapú infotainment rendszer, új ajtókárpitok, üléshuzatok és műszerfalpanelek is bekerültek az autóba.
A Civic Tourer kínálatában mindössze két motor szerepel, ugyanis kimaradt a hatchback alapmodelljéből ismert 1,4 literes benzines. Ugyanakkor a nagyobb teljesítményű 1,8 literes benzinmotor és az erőteljes 1,6 literes dízel sokkal jobban illik ehhez a típushoz, és hatékonyan képesek mozgatni a kombi megnövelt tömegét.
Minden Civic Tourer alapból jól felszerelt, de a csúcsfelszereltségű modellek különösen előnyösek, mivel adaptív hátsó lengéscsillapító rendszert is kapnak, amely kényelmesebbé teszi az autó rugózását, és alkalmazkodik, ha nagy terhet szállítunk hátul. Néhány felszereltségi szinthez elérhető a „Navi” csomag, amely a 610 fontos felárat teljes mértékben megéri.
A belépőszintű felszereltség az S névre hallgat, és 16 colos könnyűfém felnikkel, klímaberendezéssel, automatikus vészfékrásegítővel, Bluetooth és DAB rádióval érkezik, utóbbi a kormányról is vezérelhető. Az SE Plus szint már 17 colos felniket, parkolószenzorokat és egy 7 colos érintőképernyős Honda Connect infotainment rendszert kínál tolatókamerával. Az SR szinten fűthető bőrülések, aktív lengéscsillapítás és továbbfejlesztett hifi található, míg a csúcsváltozat, az EX Plus, kulcsnélküli nyitást és szinte minden extrát biztosít.
Leave a Comment