Kínos baki a Szerencsekerékben

Az adás különlegessége volt, hogy a legendás Szomszédok sorozat néhány egykori szereplője játszott a műsorban. Az egyik minijátékban Trokán Péternek kellett szájról olvasnia, amit Eleni próbált elmutogatni neki, mivel a hangját nem hallotta. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A menetkomfortot fokozza, hogy még autópályán is minimális a szélzaj és a gördülési zaj – vagyis az utastérben csend honol, ami hozzájárul az utazás nyugodt és pihentető hangulatához. Ez különösen fontos hosszabb utakon vagy városi forgalomban, ahol a zajterhelés gyorsan fárasztóvá válhat.
A hibrid modellekhez kétféle vezetési mód áll rendelkezésre: Eco és Sport. Ezek nem csupán nevében különböznek, hanem ténylegesen másként viselkedik az autó ezekben az üzemmódokban. Eco módban a gázreakció tompább, a sebességváltások korábban történnek meg, ezzel is segítve az üzemanyag-takarékosságot és a hatékonyabb működést. Sport módra váltva viszont az autó érezhetően „életre kel”: a gázreakció közvetlenebb lesz, a váltó tovább tartja az egyes fokozatokat, így erőteljesebb gyorsításra képes. Mindez azt jelenti, hogy a vezető mindig a helyzethez legjobban illő módot választhatja, ugyanakkor egyik üzemmód sem követel kompromisszumot: mindkettő jól használható a mindennapokban, így ritkán van szükség váltogatásra köztük.
A Niro fékjei nem igazán nyújtanak sok visszajelzést a vezetőnek, és ahhoz, hogy nagyobb sebességnél érezhető fékhatást érjünk el, elég erősen rá kell lépni a pedálra. Ez különösen akkor tűnik fel, ha autópályán haladunk, vagy hirtelen megállásra van szükség. Városi forgalomban, alacsonyabb tempónál viszont sokkal jobban viselkednek: könnyű adagolni őket, és kényelmesen, zökkenőmentesen lehet velük megállni, ami kellemesebbé teszi a mindennapi közlekedést, különösen forgalmas városi környezetben.
A hibrid modellekben található hatfokozatú duplakuplungos automata sebességváltó alapvetően jól teszi a dolgát, bár néha kicsit lassan vált sebességet, különösen akkor, ha hirtelen gyorsításra van szükség. Ilyenkor gyors visszaváltás következik, amit gyakran követ a motor felpörgése, amit elég nyers motorhang kísér. Ez a durva hang azonban általában csak rövid ideig hallható – amint elérjük az utazósebességet, a zaj fokozatosan elcsendesedik. A plug-in hibrid változatban található manuális váltófülek használata nem igazán ajánlott, mivel reakcióidejük lassú, és gyakran inkább hátráltatják, mint segítik a vezetést. A váltó tehát önmagában jól működik, de ha sportosabb vezetésre vágyunk, a rendszer nem mindig partner ebben.
Ami a vezetési élményt illeti, a Niro nem egy sportos autó, és nem is akar az lenni. Inkább a kényelemre és a praktikusságra helyezi a hangsúlyt, mintsem az izgalmas vezetési élményre. Mindezek ellenére meglepően könnyű megszokni a vezetését, és gyorsan kialakul a bizalom az autó iránt. A Niro ügyesen azt az érzetet kelti, mintha egy kisebb autót vezetnénk – a kormányzás pontos, az irányíthatóság jó, és a méreteit is könnyű felmérni, ami főleg városi használatnál jelent előnyt. Nem kell attól tartani, hogy nehézkes lenne a forgalomban vagy parkolásnál – pont ellenkezőleg, könnyedén manőverezhető.
Leave a Comment