Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, július 13
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Élő Híradó közben sírta el magát Szellő István!

    BY admin2025.07.06.2025.07.06.

    Szellő István és Erős Antónia már hosszú évek óta a magyar televíziózás egyik legjobb együttműködő duója. A képernyőn megjelenő kifinomult megjelenésük, nyugodt és magabiztos stílusuk, valamint megbízható és pontos tájékoztatásuk miatt számtalan néző ragaszkodik hozzájuk nap mint nap. Nem csupán szakmai tudásuk és profizmusuk emeli ki őket, hanem az a mély baráti kötelék is, amely összeköti őket, így képesek hosszú távon zavartalanul együtt dolgozni.
    MOST VALAMI OLYAN TÖRTÉNT ÉLŐ ADÁSBAN, MINT MÉG SOHA! MUTATJUK!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Jaguar XF Sportbrake a kiváló Audi A6 Avant, BMW 5-ös sorozat Touring és Mercedes E-osztály kombi ellen küzd, és frissességet, stílust, valamint karaktert visz ebbe a szegmensbe. A Jaguar arra számít, hogy az összes XF vásárlás negyede Sportbrake lesz, amelyért körülbelül 3000 fonttal többet kell fizetni, mint a limuzinért. Ugyanakkor a kizárólag dízelmotoros kínálat segít a futási költségek kordában tartásában. Három felszereltségi szint közül lehet választani, amelyek mind jól felszereltek, az SE-től indulva, majd a Luxury, Sport és Premium Luxury szinteken át a csúcsot jelentő Portfolio-ig.
    A Jaguar készít XFR-S Sportbrake változatot is, amelyet egy 542 lóerős, 5.0 literes kompresszoros V8 hajt. Ez a modell a Mercedes E63 AMG Estate és az Audi RS6 ellen indul, rendkívül gyors és rendkívül vágyott, de az ára olyan magas, hogy a Jaguar csak körülbelül évi 100 eladással számol az Egyesült Királyságban.
    A motorválaszték a limuzinhoz képest eltérő, mert az XF Sportbrake kizárólag dízelmotorokkal kapható. Választható a 161 vagy 197 lóerős 2.2 literes négyhengeres, illetve a 3.0 literes V6-os, amely 238 vagy 271 lóerős lehet. Még az alap 163 lóerős dízel is fürge, 10 másodperc alatt gyorsul 0-ról 60 mérföld/órára. A 197 lóerős verzió a legjobb választás a sorozatban, mivel gyorsabb – 0-62 mérföld/óra 8,2 másodperc alatt – és ugyanolyan takarékos. A V6-os modellek nagyon finoman járnak, míg a négyhengeres hangja keményebb, ha dolgoztatják. Mindegyik változatba simán váltó, nyolcfokozatú automata váltót szerelnek, bár az 2.2 literes motoros modellek hajlamosak egy kicsit túl hamar visszakapcsolni. A vezethetőség fürge, de nem feltétlenül izgalmas, mert a kormányzás egy kicsit könnyű és kevés visszajelzést ad. A Sportbrake inkább a luxusról szól, mint a vezetési élményről, így a lágy rugózás és a kiváló finomhangolás jól illik a nyugodt karakteréhez. Az R-S Sportbrake jelentősen növeli a teljesítményt, 0-62 mérföld/óra 4,8 másodperc alatt, a motor hangja fantasztikus, és a merevebb rugók és egyéb futómű-fejlesztések miatt a kormányzás is sokkal precízebb lesz. Még így sem olyan nehéz vagy visszacsatoló a kormányzás, hogy jobban szórakoztató legyen, mint egy E63 AMG, de meglepően kényelmes és finom autó az autópályán.

    A dízelmotoros kínálat – az XFR-S modellt leszámítva – miatt az XF Sportbrake viszonylag olcsón üzemeltethető. Mindkét 2.2 literes motor ugyanolyan hivatalos értékeket produkál, 55,4 mérföld/gallon fogyasztással és 135 g/km CO2-kibocsátással. Ez jó érték, bár a BMW 520d SE Touring valamivel jobb, 57,6 mpg és 130 g/km CO2 mellett, ami kis megtakarítást jelent mind a magán-, mind a céges sofőröknek. A többi üzemeltetési költség nagyjából hasonló az Audinak, BMW-nek és Mercedesnek. Ugyanakkor nincs egyben elérhető szervizcsomag, és a Jaguar valamivel drágább, mint a mainstream riválisai a teljes palettán. Bár az értékcsökkenése önmagában erős, az XF nem tartja meg az értékét annyira jól, mint a német versenytársai.
    Hivatalosan a Jaguar azt mondja, hogy az R-S Sportbrake 22,2 mpg fogyasztást produkál, és 297 g/km CO2-kibocsátással a gépjárműadó is magas lesz. Pozitívum, hogy exkluzív választás marad, így az értékmegőrzése valószínűleg jó lesz.

    Previous Post

    Megtalálták a telefont, ami felvette a medvetámadást!

    Next Post

    Újabb Szörnyű tragédia történt a Balatonnál!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Új közös műsorban Balázs és Majka!

    2

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum