Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, július 13
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Mától EZ IS KÖTELEZŐ a bicikliseknek! Brutális a birság!

    BY admin2025.07.07.

    Sokan fittyet hánynak a közlekedési szabályokra, pedig a törvény világos: aki kétkerekű vagy nem gépi háromkerekű járművet hajt, az nem tarthat kézben telefont menet közben, még forgalmi okból történő megállásnál sem. A mobilozás veszélye régóta ismert: már 1998-ban bekerült emiatt a tiltás a KRESZ-be.
    BÁR EZ MÉG RÉGI SZABÁLY, MÁR SOKKAL DRAZTIKUSABBAN BÜNTETIK! AMIRE AZONBAN KEVESEN GONDOLNAK, MÉGIS ÓRIÁSI A BÍRSÁG, AZ A KÖVETKEZŐ:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Már az első pillanattól érezhető, hogy a Peugeot 2008 nem a legdinamikusabban vezethető kis SUV – ez a cím továbbra is a Ford Pumáé, amely sokkal élvezetesebb és magabiztosabb vezetési élményt nyújt. A 2008-as és az elektromos E-2008-as minden változata elsőkerék-meghajtású, ami ebben a kategóriában megszokott. Azok számára, akik csúszós körülmények között nagyobb tapadásra vágynak, például összkerékhajtásra, inkább egy olyan alternatívát kell keresniük, mint a Toyota Yaris Cross.
    Teljesítmény szempontjából a 128 lóerős 1,2 literes benzines verzió a leginkább ajánlott a kínálatból: 0-ról 60 mérföld/órára 9,7 másodperc alatt gyorsul, végsebessége pedig 122 mérföld/óra. Jelenleg a 134 lóerős, 1,2 literes hibrid a leggyorsabb változat, amely 8,3 másodperc alatt éri el a 62 mérföld/órás tempót, és 128 mérföld/órás csúcssebességre képes. Az elektromos E-2008 ugyan 154 lóerős, de a nehéz, 54 kWh-s akkumulátor miatt nem olyan gyors, mint a hibrid: 9,1 másodperc szükséges a 62 mérföld/órához, a végsebessége pedig 93 mérföld/óra.
    Városi környezetben a 2008 könnyű kormányzása igazán előnyös, különösen alacsony sebességű manővereknél. Ugyanakkor észrevettük, hogy az automata benzines változatok furcsa vibrációt produkálnak az utastérben, ha tolatás közben a fékekkel szabályozzuk a sebességet. Az autó rugózása alacsony tempónál kissé nyugtalan, különösen, ha úthibákkal vagy fekvőrendőrökkel találkozik – ezek kezelésében a Renault Captur sokkal kényelmesebb.
    Országúti, kanyargós szakaszokon a Peugeot 2008 megfelelő tapadást nyújt ahhoz, hogy lendületben maradjunk, de ha a kanyar közepén egy bukkanóra futunk, az autó könnyen letér az ideális ívről, mert a futómű nem tudja megfelelően elnyelni az ütést. Az oldaldőlés sokkal hangsúlyosabb, mint a Puma vagy az Audi Q2 esetében, amelyek sokkal kiegyensúlyozottabb vezetési élményt kínálnak. Az elektromos E-2008 alacsonyan elhelyezett, nehéz akkumulátora segít valamelyest csökkenteni ezt a dőlést, de még így sem számít különösebben agilis autónak.
    A kissé furcsa kialakítású automata váltó jól működik, mozgás közben simán kapcsol. A Peugeot korábbi kézi váltói általában pontatlanok és gumis érzetűek voltak, de a 2008-ban használt egység jelentős javulást mutat. Még mindig nem nyújt olyan élményt, mint a Ford Puma vagy a Mazda CX-30 kézi váltói, de elvégzi a dolgát.
    Autópályán a nyugtalan alacsony sebességű rugózás kisimul, és az utazás jóval kényelmesebbé válik. Bár 70 mérföld/órás tempónál némi szélzajt hallani az ajtó tükrök környékéről, összességében az autó kifinomultsága lenyűgöző, az útzajok pedig alacsony szinten maradnak.

    Previous Post

    Balogh Edina levágatta a haját

    Next Post

    Ez még a 13. havi nyugdíjnál is nagyobb öröm! Be is jelentették!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Ekkora összeget vonnak le a júniusi nyugdíjakból!

    2

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum