Havas Henrik-től kell búcsúznunk!

Súlyos betegséggel küzd Havas Henrik: már 28 sugárterápián van túl! Havas Henrik nemrég Bolgár György 10 kérdés 10 válasz című műsorának vendége volt, ahol egy hatalmas seb/el a h/mlokán jelent meg. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az autó vezetési élményét tovább fokozzák a különböző üzemmódok, például a „Standard” és az „S” mód. Az „S”, azaz sport üzemmód magasabb fordulatszámon tartja a motort, ezáltal sportosabb gyorsulást és dinamikusabb vezetési élményt biztosít. Az igazán sportos élményt keresők számára ott van a „Race” és a „Cupra” mód is, ahol az autó motorhangját elektronikusan felerősítik és a hangszórókon keresztül a vezetőtérbe vezetik.
A „Race” módban a hang agresszívebb, mintha versenypályán lennénk, míg a „Cupra” üzemmód egy érdekes, különleges hangélményt nyújt: valahol egy versenyhangolású négyhengeres, egy V8-as dübörgés és egy Audi RS 3-as öthengeres hangja között helyezkedik el. Bár ezek a mesterséges hanghatások nem zavaróak, sőt sok vezető számára izgalmasabbá teszik a vezetést, aki nem kedveli az ilyesmit, az bármikor kikapcsolhatja őket a „Personal” üzemmód kiválasztásával, ahol egyénileg testreszabható a jármű viselkedése és hangzása.
A Terramar modellcsalád legelérhetőbb, legolcsóbb változata az 1.5 literes eTSI motorral szerelt változat, amely 148 lóerőt kínál. Ez a motor körülbelül 9,3 másodperc alatt gyorsítja fel az autót álló helyzetből 100 km/órára, végsebessége pedig 204 km/óra (127 mérföld/óra). Bár ezek a számok nem döbbenetesek, mégis teljesen elfogadhatók egy alapmodellhez képest. A Terramar kínálat viszont innen csak erősebb és gyorsabb modellekkel bővül. A következő lépcsőfok az 1.5 TSI e-Hybrid és a 2.0 TSI motorral felszerelt változatok, amelyek mindketten 201 lóerővel rendelkeznek. Itt azonban már számít az autó súlya is. A 2.0 TSI modell könnyebb, ezért gyorsabban is gyorsul – 7,1 másodperc alatt éri el a 100 km/órát. Az e-Hybrid ezzel szemben 8,3 másodperc alatt gyorsul ugyanarra a sebességre, ami főként az elektromos rendszer és az akkumulátorok extra súlya miatt van így. Ezeknél a modelleknél a végsebesség sorrendben 225 km/óra (140 mph) és 204 km/óra (127 mph).
Leave a Comment