Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, július 12
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Magyar Péter „jól berúgott” – Mutatjuk!

    BY admin2025.07.09.

    Legalábbis a Bors olvasója szerint. A Bors korábbi cikkében beszámolt arról, hogy Magyar Péter az előző héten Dél-Olaszországban pihent, ám a helyszínen tartózkodók elmondása szerint állandóan a mobilját kezelte idegesen. A szerkesztőség emailjére beérkezett üzenetben szintén utalnak arra, hogy a férfi nyugtalanul viselkedett a nyaralás alatt.
    Az egyik olvasójuk szerint be is rúgott.
    MUTATJUK A LEVELET:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A biztosítási díjak várhatóan viszonylag magasak lesznek egy kis SUV-hoz képest, mivel a LBX a felszereltségtől függően a 23-as és 25-ös biztosítási csoportba esik. Pozitívum azonban, hogy ezt a költséget részben ellensúlyozhatják a hibrid alacsony fenntartási költségei.
    A négykerék-meghajtású Takumi Design kivételével az összes LBX modell kevesebbe kerül, mint 40 000 font, így elkerülhető a 410 fontos éves VED (úthasználati adó) felár, amely a 40 000 font feletti listaárú autókra vonatkozik.
    Értékvesztési adataink szerint a LBX három év vagy 36 000 mérföld után eredeti értékének 48–53 százalékát őrzi meg. Ez hasonló a Hyundai Kona értékeihez, amely 51–54 százalék közötti értéken marad ugyanebben az időszakban, de kissé csalódást keltő, hogy a sokkal olcsóbb Toyota Yaris Cross (Icon felszereltséggel) 55 százalékos értéktartással büszkélkedhet. Mielőtt azonban a Lexus LBX-et egy „felöltöztetett” Yaris Crossként könyvelnénk el, érdemes megemlíteni, hogy egyetlen karosszériaelemet sem oszt meg olcsóbb testvérével. Nehéz kitűnni a zsúfolt kis SUV-piacon, de az LBX prémiumabb benyomást kelt, mint sok konkurens, különösen, ha gyöngyházmetál fényezéssel (pl. Ruby vagy Sonic Cooper) választjuk.

    Amint beülünk, a Yaris Cross-szal való rokonság teljesen feledésbe merül, hiszen az LBX beltere inkább egy kisebb Lexus SUV-re hasonlít. Az Urban kivételével minden változatban valódi vagy szintetikus bőrkárpit található, az utastér minőségi anyagokkal van borítva, az ajtókba hajló műszerfal és a puha habszivacsos betétek kellemes, prémium érzetet keltenek.
    Az Urban felszereltség az LBX és a Lexus márka belépőszintű változata. Ennek megfelelően a felszereltség is szerényebb: szövetülések, kevesebb vezetéstámogató rendszer, nincs automatikusan elsötétedő belső tükör, nincs vezeték nélküli okostelefon-töltő és kimarad a hangulatvilágítás is.
    Három középső Premium felszereltség érhető el (Premium, Premium Plus és Premium Plus Design), míg a csúcsot a Takumi és a Takumi Design modellek képviselik. Ezek valóban luxus érzetet kínálnak: 50 színű LED hangulatvilágítás, adaptív fényszórók, intelligens parkolássegítő – csak néhány az extrák közül.
    Navigáció, hangrendszer és infotainment
    Minden LBX modellben alapfelszereltség a 9,8 colos érintőképernyő, amely navigációs rendszerrel, hangvezérléssel és négyéves kapcsolt szolgáltatási előfizetéssel rendelkezik. Az OTA (over-the-air) frissítések támogatottak, míg a vezeték nélküli Apple CarPlay és a vezetékes Android Auto lehetővé teszi, hogy saját alkalmazásainkat használjuk. A Premium Plus és magasabb felszereltségi szinteknél egy 12,3 colos digitális műszeregység és head-up display is jár, bár ezek érintésérzékeny kormányvezérlői kissé nehezen kezelhetők – gyakran véletlenszerűen aktiválódnak, de a működéshez mégis kettős megerősítő nyomás szükséges.

    Previous Post

    Most jött a drámai bejelentés!

    Next Post

    Nagyon durva! Kiderült hogy mi Schmuck Andor betegsége!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Több mint 250 utas volt a vonaton

    S

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum