Kiadták a vihar riasztást!

Megvan, hol csapnak le néhány órán belül a heves zivatarok! Ez brutálisabb lesz mint ami Hétfőn volt mondták a meteorológusok! A cellák összeszerveződéséhez is kedvezőek a viharnak! Mutatjuk a tűpontos részleteket!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A BYD Seal U modell esetében mindössze egyetlen hajtáslánc-opció áll rendelkezésre, azonban ez a rendszer három különböző konfigurációban érhető el attól függően, hogy a vásárló melyik felszereltségi szintet választja. Az autó hajtáslánca egy 1,5 literes, turbófeltöltős, négyhengeres benzines motort tartalmaz, amelyet a BYD saját fejlesztésű Blade akkumulátorával egészítettek ki – ezt az akkumulátort a BYD elektromos modelljeiben is használják, bár ebben az esetben egy kisebb kapacitású változatot építettek be. A rendszer része még egy elektromos motor is, valamint egy fokozatmentes, CVT-stílusú váltó, amely az energia áramlását szabályozza a belső égésű motor, az elektromos hajtás és a kerekek között. Ez a fajta váltó lehetővé teszi, hogy a rendszer zökkenőmentesen kapcsoljon a különböző energiaforrások között, attól függően, hogy milyen teljesítményre van szükség, illetve milyen üzemmódban halad az autó.
A legolcsóbb változat a Boost nevű modell, amely kombináltan 214 lóerős teljesítményre képes, a maximális nyomatéka pedig 300 newtonméter. Ebben a verzióban egy 18,3 kilowattórás akkumulátor található, amely a gyári adatok szerint nagyjából 50 mérföldes, vagyis körülbelül 80 kilométeres tisztán elektromos hatótávot biztosít. Ez elsősorban a városi közlekedéshez elegendő, illetve rövidebb, napi ingázáshoz is megfelelő lehet, ha például valaki munkahelyre jár vele.
A középső felszereltségi szint a Comfort elnevezést kapta, és ugyanazt a benzinmotort alkalmazza, mint a Boost modell, viszont ebben az esetben egy nagyobb, 26,6 kilowattórás akkumulátor került beépítésre. Ennek köszönhetően a gyártó szerint ez a változat már 78 mérföldet, azaz körülbelül 125 kilométert is képes megtenni kizárólag elektromos hajtással. Ez már jelentősen megnöveli a használhatóságot, főként azok számára, akik szeretnének hosszabb távokat megtenni anélkül, hogy a benzinmotor beindulna.
A csúcsmodell a Design névre hallgat, és különlegessége, hogy nemcsak elöl, hanem hátul is található benne egy-egy elektromos motor, tehát összkerékhajtású rendszerről beszélünk.
Leave a Comment