Az első igazi tornádó tarolt Magyarországon!

A helyiek szerint a vihar „a semmiből” érkezett: a szél hirtelen tomboló erőre kapott, és mire bárki reagálhatott volna, már háztetők repültek, fák dőltek ki, és jégeső verte el a kerteket. Az eseményt egy szupercella kísérte, amelyből a meteorológusok szerint egy valódi tornádó alakult ki. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Tivoli nevű autó még 2015-ben mutatkozott be először a Genfi Autószalonon, és bár azóta sok idő eltelt, a modell az évek múlásával fokozatosan alakult át. 2023-ban, amikor a SsangYong hivatalosan is új márkanév alatt, KGM-ként folytatta működését, a Tivoli is átesett egy jelentősebb frissítésen. Ez a ráncfelvarrás különösen az autó elejét érintette, hogy a modell külső megjelenése jobban illeszkedjen a KGM új, modernebb és frissebb stílusához. Az új arculatba beletartozik az olyan újabb modellekhez való igazodás is, mint például a KGM Torres vagy a KGM Actyon, amelyek szintén a márka friss korszakát képviselik.
A Tivoli mostani külseje sokkal letisztultabb, modernebb hatást kelt, mint korábban. Az orr-részen például már nincs felső hűtőrács, ami régen meghatározó elem volt. Ehelyett egy erőteljesebb, alsó hűtőrács került az autó elejére, amely sokkal markánsabb megjelenést biztosít, és agresszívebb, határozottabb fellépést kölcsönöz a járműnek. Ezzel a dizájnnal az autó nemcsak hogy jobban illik a mai kor ízléséhez, hanem még karakteresebbé is vált – szinte lehetetlen összetéveszteni más kompakt SUV-kkel. Az orron egy jól látható „Tivoli” felirat is segít ebben, amely egyértelműen jelzi a modell kilétét.
Ami a külső dizájnelemeket illeti, megmaradt a fekete A-oszlop, valamint a hátsó oszlop egy részét továbbra is elrejtették a tervezők, így a tető lebegő hatást kelt, amitől az autó még modernebbnek és dinamikusabbnak tűnik. A korábban használt 16 colos kerekeket most már lecserélték 18 colosokra, amelyek nemcsak nagyobbnak, de sportosabbnak és elegánsabbnak is mutatják az autót.
Ha beülünk a Tivoliba, elsőre feltűnik, hogy a vezetési pozíció sokkal inkább egy hagyományos SUV-hoz hasonlít, vagyis magasabban ülünk, jobban rálátunk az útra, és általánosságban véve is kényelmesebb, biztonságosabb érzést nyújt. A belső tér is megújult – habár alapvetően megtartotta a SsangYong korábbi, jól ismert elrendezését, vagyis nem forradalmi változásokról van szó, inkább egy alapos frissítésről. Az egykor csak a legmagasabb, Ultimate felszereltségű verzióban elérhető 9 colos érintőképernyő most már alapfelszereltség lett az egyetlen kínált K40 nevű változatban. Ez a kijelző központi szerepet tölt be az autó belsejében, mivel nemcsak a multimédiás funkciókat vezérelhetjük vele, hanem a különböző járműbeállításokat is innen érjük el.
Leave a Comment