Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, július 18
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Baj van: Kilyukadt a csernobili szarkofág! EZT KELL TENNI!

    BY admin2025.07.13.

    Brutális dróntámadás érte a csernobili katasztrófa helyszínén épült acélkoporsót. A több milliárdos beruházással készült óriásburkolat, amelynek évszázados védelmet kellett volna garantálnia, most kilyukadt – a radioaktív pokol ajtaja résnyire megnyílt. A hvg.hu értesülése szerint a sérülés akkora, hogy a létesítmény elveszítette szigetelő funkcióját, és a javítása nemzetközi összefogás nélkül elképzelhetetlen.
    MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A D5 ugyanazt a motort használja, de 45 lóerővel és 80 Nm-rel erősebb. Emellett a Volvo új PowerPulse technológiáját is alkalmazza, amely gyorsabban pörgeti fel a turbót, hogy javítsa a gázreakciót. Ez egy elég fürge egység, és a 0-100 km/h-s sprintideje 7,5 másodperc, ami csak részben tükrözi a motor rugalmasságát. Azoknak, akik gyakran szállítanak nehéz terheket vagy vontatnak, ez a változat a legjobb választás – nem utolsósorban azért, mert a maximális vontatható tömeg a D4-es 1,8 tonnájáról 2,5 tonnára nőtt. A 315 lóerős, 2.0 literes, kompresszoros T6 benzines változatot még nem próbáltuk ki a V90 Cross Country-ban, de valószínűleg nem lesz túl népszerű az Egyesült Királyságban. T8 Twin-Engine plug-in hibrid modell egyelőre nincs a kínálatban, bár lehetséges, hogy később csatlakozik.

    Fogyasztás, CO2 és üzemeltetési költségek
    A V90 Cross Country valamivel kevésbé takarékos, mint a sima V90, de még így is olcsóbb lehet fenntartani, mint a legtöbb nagyméretű SUV-t.
    Ha a Cross Country változatot választod a hagyományos V90 helyett, érdemes számításba venni, hogyan hat ez az üzemeltetési költségekre. A plusz súly és a négykerék-meghajtás ugyanis rontja az egyébként lenyűgöző hatékonyságot.
    Míg a V90 D4 62,8 mpg (mérföld/gallon) kombinált átlagfogyasztást ígér, a Cross Country ennek csak 54,3 mpg-t ér el. Ez hasonló a D5 esetében is, amely alapváltozatban 57,6 mpg-t, Cross Country változatban pedig 53,3 mpg-t tud.
    A T6 benzines még szomjasabb, hiszen csak 36,7 mpg-t ígér kombináltan, és a valós érték ennél jóval alacsonyabb lehet.
    Minden V90 Cross Country modell egy kis CO2-kibocsátási büntetéssel jár, így a céges autóvásárlók nagyobb valószínűséggel választják a sima V90-et.
    A T8 Twin-Engine hibrid még nincs elérhető.
    Mint sok más versenytárs, a V90 Cross Country is érintett az Egyesült Királyság 2017 áprilisi gépjárműadó-változásában. Mivel az árlista szerinti alapár valamivel meghaladja a 40 000 fontot, már az alap D4-es modellnél is él a listaár alapú adóbüntetés, ami további 310 fontos éves felárat jelent 5 éven át, a második évtől kezdődően. A legrosszabb helyzetben a T6 benzines van, amely az első évben 800 font adót fizet, majd öt évig évente 450 fontot.

    Previous Post

    Fény derült a szörnyű titokra!

    Next Post

    Őszinte vallomása a túlélésről

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Így vesztette életét a csomagtartóba tett 2 éves Sanyika.

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum