Nyomoznak a rendőrök Schmuck Andor halála miatt!

Schmuck Andor, a Tisztelet Társaságának emblematikus vezéralakja hónapokon át vívta elkeseredett küzdelmét egy alattomos és könyörtelen betegséggel. Bár utolsó pillanatig rendíthetetlen elszántsággal kapaszkodott az életbe, teste végül megtört a szenvedés súlya alatt. Mindössze 54 évesen érte utol a halál, örökre elnémítva azt a hangot, amely a tisztelet és az összefogás eszméjét hirdette.
Durva, hogyan találták meg a rendőrök Schmuck Andor-t! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az előző generációs Honda Civic csak ferdehátú karosszériaváltozatban volt kapható. Azonban röviddel azután, hogy a jelenlegi modell 2011-ben megjelent a piacon, a japán márka bemutatott egy praktikusabb kombi modellt, amely kategóriaelső csomagtartóval és lenyűgöző belső praktikummal rendelkezik. A Civic Tourerben mindössze két motor közül lehet választani, így a vásárlók lemaradnak a ferdehátú kínálat belépő szintű 1,4 literes benzinmotorjáról. Az erősebb 1,8 literes benzinmotor és az ütős 1,6 literes dízel azonban sokkal jobban illik az autóhoz, és jól elbírja a plusz súlyt.
A Hondának jelentősen át kellett terveznie ötajtós Civic ferdehátúját, hogy több helyet kínáljon, mint a Ford Mondeóban vagy a Vauxhall Insigniában, de az eredmény kerek és szépen kivitelezett. Az autó teljes hossza 235 mm-rel megnőtt, míg az autó hátulját teljesen áttervezték, hogy praktikusabb legyen. A Civic Tourer 624 literes csomagtartóját azóta felülmúlta a legújabb Peugeot 308 SW, de továbbra is sokoldalú és családbarát kombi. A Civic sorozat 2015-ben enyhe ráncfelvarráson esett át, melynek során megváltoztak a fényszórók, a hűtőrács és a lökhárítók. Új Android infotainment rendszer, valamint új ajtókárpitok, üléskárpitok és műszerfalpanelek is érkeztek.
Minden autó viszonylag jól felszerelt, de a csúcsmodellek egy új adaptív hátsó lengéscsillapító rendszerrel is rendelkeznek, amely kényelmesebbé teszi a Civic Tourert, és beállítja a kezelhetőséget nehéz rakományok szállításakor hátul. Egyes felszereltségi szinteken elérhető a „Navi” csomag, amely 610 font felárat ér. A Civic Tourer biztosítási sávjai meglehetősen szorosan egymásra vannak osztva, ami nem meglepő, mivel csak két hasonló teljesítményű motorral rendelkezik. A csoportbesorolások 13-tól 16-ig terjednek.
Az értékcsökkenés nem feltétlenül rossz a Civic Tourer esetében, feltéve, hogy a megfelelő modellt választja. A CAP használt autóértékelési szakértői szerint az S vagy S Navi felszereltségű 1,6-os dízelváltozat három év és 30 000 mérföld után is megtarthatja új árának 43 százalékát. Persze, még rosszabb a helyzet, ha rossz modellt választasz, ami ebben az esetben egy felsőkategóriás benzinmotoros változatot jelent, mint például az 1.8 VTEC EX Plus. A CAP mindössze 36 százalékos maradványértéket jósol ennek, de a benzinmotorok egyikénél sem számítanak arra, hogy elérik a 40 százalékot.
Leave a Comment