Kirúgták, majd Teljesen eltűnt Nagy Ervin!

Nagy Ervin, aki az elmúlt évben markánsan Magyar Péter szövetségeseként mutatkozott, most látványosan hallgat. A színész közösségi oldalai hetek óta némák, egyetlen új bejegyzést sem tett közzé már egy hónapja. Pedig korábban kifejezetten aktív volt, rendre megszólalt közéleti és politikai ügyekben, gyakran élesen bírálva a kormányt, és nyíltan kiállva a Tisza Párt mellett.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot Partner a vállalat széles haszongépjármű-kínálatának középső tagja, a kis méretű Bipper és a közepes méretű Expert között helyezkedik el. Ez a modell a Citroën Berlingo testvérmodellje, és számos riválisa akad, például a Fiat Doblo, a Ford Transit Connect és a Volkswagen Caddy.
A Partner 2015-ben átesett egy frissítésen, amelynek részeként új első lökhárítót, frissített felszereltséget, valamint Euro 6-os normának megfelelő motorokat kapott.
A felszereltségi szintek az S alapszinttől indulnak, majd következik az SE és a Professional változat. Mindegyik választható L1 (rövid) vagy L2 (hosszú) karosszériaváltozatban. Érdekesség, hogy mindkét kivitel azonos tengelytávval rendelkezik – a hosszabb L2-es kivitel pusztán a hátsó túlnyúlás növelésével éri el nagyobb méretét.
Az L2 változat extra ülésekkel is rendelhető – akár ötüléses duplakabinos furgonként, vagy a Partner Tepee személyszállító kivitelként. Az L1 rövidebb változat akár 850 kg hasznos teherbírásra képes, míg a hosszabb modell esetében ez 750 kg.
A Partner modellek túlnyomó többsége a jól ismert 1.6 literes PSA HDi dízelmotorral érkezik, amely 75 vagy 100 lóerős kivitelben érhető el. A 100 lóerős változatok már az újabb, Euro 6-os BlueHDi technológiával és start-stop rendszerrel is rendelkeznek az üzemanyag-fogyasztás csökkentése érdekében. Van továbbá egy 1.6 literes VTi benzines változat is 98 lóerővel, de a vásárlók többsége ritkán választja ezt.
Bármelyik motort is választjuk, az erőátvitel az első kerekekre történik egy ötfokozatú kézi sebességváltón keresztül. Akik azonban automata váltóra vágynak, 500 font felárért rendelhetik a Peugeot hatfokozatú ETG robotizált sebességváltóját.
A 100 lóerős dízelmotorral felszerelt változatokhoz választható a Peugeot ATV Grip Control csomag is. Ez az opciós extra enyhe terepképességeket biztosít a Partner számára, anélkül, hogy az összkerékhajtás magas fogyasztását kellene vállalni. A rendszer elektronikus differenciálzárral működik, amelynek négy üzemmódja van: száraz út, sár, hó és homok. Ezen felül megemelt felfüggesztést és négy évszakos gumikkal is ellátják a modellt.
Azoknak, akik városi használatra keresnek haszonjárművet, érdemes lehet megfontolni a teljesen elektromos Peugeot Partnert is. Ez a változat a rövidebb karosszériára épül, és 106 mérföldes hatótávolságot ígér egyetlen feltöltéssel, miközben 695 kg teherbírásra képes. Fő riválisa ebben a kategóriában a Renault Kangoo Z.E.
Leave a Comment