Döbbenetes Kapú Tibor dráma!

Kapú Tibor állítólagos űrutazása valójában egy gondosan megtervezett akció volt állítják a kritikusok! Sokak szerint a „misszió” során Tibort nem az űrbe, hanem egy földi ű/sz/mu/átorba vitték, amelyet biztonságosan elvolt zárva. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Actyon 1,5 literes turbómotorja meglepően erős, különösen alacsony fordulaton nyújt jó nyomatékot, így ha kell, gyorsan meg tud lódulni. Szerintünk simábban működik, mint a Torresben, és nagyobb sebességnél is jól teljesít.
Ugyanakkor nem tartozik a legkifinomultabb motorok közé, és ha hirtelen sok erőt kérünk tőle, a hangja kissé durva lehet. Ennek fő oka továbbra is a hatfokozatú automata váltó, amely gyakran tétovázik és túl sokáig tartja az alacsony fokozatot. Ha erősen gyorsítunk például egy kereszteződésből, túl sokáig hagy lent, ami miatt inkább kerékcsikorgás és zaj lesz, mint valódi gyorsulás. Viszont ha óvatosabban vezetünk, és nem kérjük ki az autó teljes tartalékát, akkor az utazás sokkal simább, sőt, egész kényelmes – csak éppen nem túl gyors.
A fogyasztás azonban, akárcsak a Torres esetében, kissé csalódást keltő. A hivatalos vegyes érték 33,1 mpg, de a teszt során nálunk ez csak valamivel 28 mpg fölött alakult, ami elmarad több rivális modell teljesítményétől. Ugyanazokon az utakon próbáltuk az Actyont és a Torrest egymás után, és úgy tűnik, az új modell néhány területen tényleg fejlődött – bár ezek a különbségek nem óriásiak.
Az Actyon jobban megbirkózik a brit utak egyenetlenségeivel, és kissé stabilabban viselkedik a kátyúknál és az éles úthibáknál. Ennek ellenére az utazás továbbra is kicsit rázós, és feszesebb a futómű, mint ahogy az ideális lenne. De ha jó úton haladunk, kellemesen gördül, és jól viselkedik.
Az Actyon ugyan próbál sportos kupé-SUV stílust követni, valójában nem egy kifejezetten sportos autó. A kormányzás nem ad sok visszajelzést, és kanyarban kissé bizonytalanul viselkedik, így nem igazán ösztönöz lendületes vezetésre. Ugyanakkor, ha családi SUV-ként, hétköznapi használatra vesszük, akkor a vezetési élményével nemigen lesz komolyabb gond – bár különösebben izgalmasnak sem mondható.
Leave a Comment